#1 Skrevet Juli 28, 2013 Ønsker å kjøpe en S2 Coupe som er i bra stand rundt 100000kr. Send PM eller ring 90754162:) Svarer ikke på telefon før etter 6august grunnet Offshore. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2013 På ann igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2013 Må ha seg eit leiketøy no når huset er ferdig;) Regna med du skal bli med på treff i August Odd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2013 Har no ikkje noken bil ej:( kjøme noken å ska sjå på s4en no når ej kjøme heim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2013 Ta kontakt hvis min er av interesse. Vurderes solgt grunnet lite bruk for 115000 kr. Original lakk og meget pen i forhold til alder og km.stand. Ikke ihjelskrudd, kun chippet. Har gått ca 265000 km (er borte på kurs, kan få avlest eksakt). Bærer preg av å være godt tatt vare på, påkostet en del i mitt eie, kun originale slitedeler. Nesten nye vinterdekk på fine originalfelger og nye sommerdekk på Avus 17". Skal inn til lakk av ny original fanger da jeg traff en isklump i vinter og den fangern som står på er litt stripset sammen, tar da litt steinsprut/lakkrust på begge skjermer + speil så bilen blir i fin originalstand igjen Se worklog i signatur (har også mye mer bilder). -Sven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...