Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en S2 Coupe som er i bra stand rundt 100000kr. Send PM eller ring 90754162:) Svarer ikke på telefon før etter 6august grunnet Offshore.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ann igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha seg eit leiketøy no når huset er ferdig;) Regna med du skal bli med på treff i August Odd?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no ikkje noken bil ej:( kjøme noken å ska sjå på s4en no når ej kjøme heim..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt hvis min er av interesse. Vurderes solgt grunnet lite bruk for 115000 kr. Original lakk og meget pen i forhold til alder og km.stand. Ikke ihjelskrudd, kun chippet. Har gått ca 265000 km (er borte på kurs, kan få avlest eksakt). Bærer preg av å være godt tatt vare på, påkostet en del i mitt eie, kun originale slitedeler. Nesten nye vinterdekk på fine originalfelger og nye sommerdekk på Avus 17". Skal inn til lakk av ny original fanger da jeg traff en isklump i vinter og den fangern som står på er litt stripset sammen, tar da litt steinsprut/lakkrust på begge skjermer + speil så bilen blir i fin originalstand igjen :)

 

Se worklog i signatur (har også mye mer bilder).

 

-Sven

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.