Anbefalte innlegg

Vi i Telemark lokallag ønsker å invitere Bergen, Haugesund og Stavanger lokallag til ustillingstreff lørdag 4. junig i Porsgrunn. Se http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195

 

Vi håpet da at en fra en av disse vestlandsklubbene kunne stille i jurien til kåringene av de fineste bilene.

 

Tenkte kanskje at det ble litt morro hvis det ble noen biler fra disse tre lokallagene, da dere kan kjøre samlet over fjellet, og kanskje kjøre videre til Kristiansand på søndagen, da det også er ett treff der da.

 

Hvis det er stor interesse vil jeg prøve å ordne overnatting for dere i området her, hvis dere ikke ønsker å dra videre til sørlandet på lørdagen.

 

Håper vi ser noen av dere

 

Hilsen Styret i VACN Telemark.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet skal se hvordan det passer inn. har litt planer på søndagen , men er jo ikke så langt til Porsgrunn :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet skal se hvordan det passer inn. har litt planer på søndagen , men er jo ikke så langt til Porsgrunn :rolleye:

 

He he, er fin lørdags tur det. Eg bruke ca 4 timar fra Skånevik, og det er ca 45 minuttar kortare. Kjøre du på under 4 timar fra Haugesund kjører du godt for å sei det sånn.....

 

Hadde vore jysla kjekkt med nåken vestlendingar øve fjellet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, må vel ha avreise i 6tida da sånn ca... : faint : tidlig for en lørdag det... men viss alt går etter planen og det er en god gjeng som blir med over så er det ikke umulig at jeg også slenger meg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal desverre i bryllup denne datoen så for meg passer det ikke, men håper andre fra lokallaget tar turen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.