Anbefalte innlegg

Vi i Telemark lokallag ønsker å invitere Bergen, Haugesund og Stavanger lokallag til ustillingstreff lørdag 4. junig i Porsgrunn. Se http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195

 

Vi håpet da at en fra en av disse vestlandsklubbene kunne stille i jurien til kåringene av de fineste bilene.

 

Tenkte kanskje at det ble litt morro hvis det ble noen biler fra disse tre lokallagene, da dere kan kjøre samlet over fjellet, og kanskje kjøre videre til Kristiansand på søndagen, da det også er ett treff der da.

 

Hvis det er stor interesse vil jeg prøve å ordne overnatting for dere i området her, hvis dere ikke ønsker å dra videre til sørlandet på lørdagen.

 

Håper vi ser noen av dere

 

Hilsen Styret i VACN Telemark.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Telemark lokallag ønsker å invitere Bergen, Haugesund og Stavanger lokallag til ustillingstreff lørdag 4. junig i Porsgrunn. Se http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195

 

Vi håpet da at en fra en av disse vestlandsklubbene kunne stille i jurien til kåringene av de fineste bilene.

 

Tenkte kanskje at det ble litt morro hvis det ble noen biler fra disse tre lokallagene, da dere kan kjøre samlet over fjellet, og kanskje kjøre videre til Kristiansand på søndagen, da det også er ett treff der da.

 

Hvis det er stor interesse vil jeg prøve å ordne overnatting for dere i området her, hvis dere ikke ønsker å dra videre til sørlandet på lørdagen.

 

Håper vi ser noen av dere

 

Hilsen Styret i VACN Telemark.

 

 

har du noe mer program?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykk på linken, din somlep***!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noe mer program?

Enda mer program enn det som står i den linken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykk på linken, din somlep***!!! :)

hehe... såg det nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmpfr... Er i Setesdal den helga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmpfr... Er i Setesdal den helga...

 

Ja passet litt dårlig med Valle treffet.

 

Har hørt rykter om en 90 skal kjøre der...det vil jeg ha med meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.