Spotta medlemsbiler i Østfold

Anbefalte innlegg

Har også møtt en T5 facelift en del ganger i sarp, finfin blå, senket, store mørke hjul (RS4 2?) leppe etc etc... Noen som kjenner til den? :) Er han evt medlem? digger den bilen! :)

En kompis til naboen, eller bekjent av en bekjent. Har sett han utenfor kjøkkenvindu noen ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Rudskogen, så den faller inn under juksespotting, men alikevell en spotting...

Jonas?

 

IMG_4451_zps75b27044.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Rudskogen, så den faller inn under juksespotting, men alikevell en spotting...

Jonas?

 

IMG_4451_zps75b27044.jpg

 

Der se, hehe, litt høy forsatt men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå A4, mulig RS4, fikk bare en rask titt mens jeg enda lå foran, 1 stuss på hver side, og med VW Audi Club Norwegen over hele bakruta :) Blond jente som kjørte bilen :) Hilsen den røde Corollaen som rant forbi deg på E18 i Askim i går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort golf 6 med senk og sorte emblemer. Hadde vacn merker og Tok av ved avkjørelsen til Moss.

 

Pen bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå A4, mulig RS4, fikk bare en rask titt mens jeg enda lå foran, 1 stuss på hver side, og med VW Audi Club Norwegen over hele bakruta :) Blond jente som kjørte bilen :) Hilsen den røde Corollaen som rant forbi deg på E18 i Askim i går ;)

 

Om jeg ikke tar helt feil så er det Nina som har den. Tror hun bor på Østfold siden en plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var veldig stilig hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas....igjen ;) @Storbyen

 

IMG_4714_zps18062db9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonas....igjen ;) @Storbyen

 

IMG_4714_zps18062db9.jpg

 

Da var det du som stod der ja, så en grom Skoda se, men så ingen vacn klistremerker;-)

Fin bil har du ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det du som stod der ja, så en grom Skoda se, men så ingen vacn klistremerker;-)

Fin bil har du ivertfall

Takk....sitter en bitte-liten stikker på bakruta. Holder lav profil med min lekeVAG ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, men tror jeg spotta en god del av dere på parkeringsplassen ved toys'r'us.

Rakk ikke å se om dere hadde skiltplater og stickers:)))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.jpg

 

Track day whores :D

Elsker den A4'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg spotta Jonas på E6 i dag rundt 16.15 tiden ved rygge flyplass? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg spotta Jonas på E6 i dag rundt 16.15 tiden ved rygge flyplass? :)

 

Jobber for tiden i Moss, så det kan nok stemme ganske så bra! :))

Tror jeg spotta mikael istad å? Ved kingsrød i Sarpsborg? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, Jonas. Såg at du hadde trøbbel med å holde deg på veien, var ju nesten helt nedi grøfta der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, Jonas. Såg at du hadde trøbbel med å holde deg på veien, var ju nesten helt nedi grøfta der ;)

 

Full kontroll!

Drev å filma med GoPro kameraet, kommer snart video :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en "lys" grønn (Minerva Green Pearl Effect?!?) ASXXXXX Audi A4 avant med merker i de bakerste siderutene på E6 nordover, bilen kjørte på E6 og kom fra 111 (altså likefør brua over glomma ved Borregård). Ca kl 12:15.

 

-Thelle-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød corrado i Askim? Noen som kjenner?

Takk for racet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød corrado i Askim? Noen som kjenner?

Takk for racet ����

 

er torkild sin.. han blir snart medlem i klubben også. jeg har smitta han med vw sykdommen min hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, har funnet han. Så bilen på vw treffet, så tok en spansk en og sendte skiltnr til brreg og fikk navnet.

Lurte på hvordan motor han hadde i corradoen, kom frem til en g60, men hvor mye hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en g60. aner ikke effekt. ikke mye over 160 hk ihvertfall, rallyen min går bedre og den har chip og lite ladehjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.