Anbefalte innlegg

Hei.

 

De fleste har nok snublet over noen av bildene mine på forumet, i treffpunkt eller kanskje på facebook. Har seg nå så at jeg har en hobby som går ut på å fotografere biler og for å bli bedre på det, så må man øve seg. Så her kommer poenget mitt. Jeg er åpen for fotografering av nettopp din bil, gratis og du vil få 8-10 ferdig redigerte bilder av bilen din i 22megapixler og like mange utgaver med Watermark for bruk på forum eller andre steder. Eneste kravet jeg stiller er at bildene uten watermark ikke blir lastet opp på nettet og at jeg får en redbull og kanskje en kebab eller noe før/etter photoshooten. Relativt billig med andre ord :)

 

Jeg kan tilby riggbilder og stillbilder, om man er ute etter kjørebilder så kreves det at DU tar med en kompis som vil kjøre min bil, mens jeg tar bilder.

 

9385601668_e86cba0a3e_h.jpg

 

9324661912_193584c5fb_h.jpg

 

9285331785_7ea30d9b29_h.jpg

 

9256725681_c1dbd51773_h.jpg

 

9247153508_5763699a8b_h.jpg

 

9134286719_06838fc8b2_h.jpg

 

8503368553_1495462da8_h.jpg

 

Bilmerke har ikke noe betydning, men stiller krav til at bilen iallefall er vasket før vi møtes :) Ikke må man være medlemm av VACN for å få noen bilder heller :)

Så er det bare å ta kontakt, så ordner vi bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig inntresert ^^ Har sett mange av bildene dine og de skuffer aldri!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på dette, men nå er ikke bilen min så veldig spesiell da:p så du trenger ikke prioritere meg:) heller ta de som har mere spesielle biler først om du vil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er stiller bilen min til disp. og spander gjerne en burger på deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to biler som gjerne kan tas sammen om du vil (se signatur)? Eller bare en av de. Uansett ville jeg gjerne hatt kvalitetsbilder av bilen(e) mine og jeg ser at du er rette mann der.

Du kan få kebab og drikke dobbelt om du vil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tilbudet bør man benytte seg av. Henrik tok noen bilder av bilen min og bildene ble bedre enn virkeligheten.

Noen sier at et bilde sier mer enn tusen ord, Henrik sine bilder sier mer enn tusen bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er kjempe bra. Begynner med litt fotografering på lørdag, har avtale på søndag. Liker å ta det i helger, da man får litt mere tid på seg og man er sikker på at man får god tid på seg under seansen. Så da er er det fredag, lørdag og søndag neste helg som er aktuelle datoer å ta ting på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke helgen om en uke, men tar gjerne ved en første annen mulighet etter det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg går nedover lista med intereserte, så lar Kristian Larsen velge først, om ikke han kan på noen av de aktuelle datoene så går jeg videre til neste mann. Så man får unna gjort litt bilder mens været fortsatt er nogenlundebra. Så alle som har meldt sin interesse vil bli kontaktet fortløpende :) Takker så mye for tilliten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som har meldt sin interesse vil få gratis fotografering. Men videre så vil jeg nok begynne å ta litt for dette her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for supre bilder Henrik! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig Kristian :)

 

Så kan de som vil se hvordan bildene ble, ta en titt i tråden til Kristian :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg bilder av min bil etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får vi til Lena.

 

Er Tommy som er neste på lista, må bare få unna Rudskogen treffet først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ingen hast her, jeg har goood tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en bil som gjerne skulle vært fotografert.

Er en bil som vurderes solgt - så jeg synes eier bør ha noen flotte bilder av bilen som minne (etter ca 10års eierskap og "samboerskap", da eier er lidenskapelig forelsket i bilen sin enda)

 

Hadde satt umåtelig pris på hjelp til dette Henrik. Hadde betydd mye for vedkommende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.