hjelp: utdrikningslag i stavanger

Anbefalte innlegg

Hei.

er det noen som kunne hjulpet meg med noen ideer for utdrikningslag for ca 12 stk i stavanger området.

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs veldig på hvilken type gjeng dere er. Er poenget å drite ut brudgommen eller gi han en feet dag?

 

Kan være behjelpelig med bordbestilling og gjeste lite på Ittepå Nattklubb, men vi er strenge på beruselse. Så er som regel en eller to av utdrikningslaget som ikke kommer inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det som tingen, det er en gjeng fra barndommen å en gjeng fra da han flyttet hit så er en del folk som ikke kjenner hverandre.

 

alternativ som vi har tenkt på-

 

Havrafting og paintbal

drinkmiks/ølsmaking

akrobatflygning(men det er det kun brugdom som kan ver med på)

 

Kansje leige en hytte til fjells fra lørdag til søndag da alle kan ha en god fest å ha det kult.

 

vi er 12 stk. hm ikke lett dette.

 

setter pris på behjelplighet med bestilling men er litt redd om vi går på byen så blir gjengen splittet utover kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville nok satt mest pris på havrafting eller lignende "manne"-aktiviteter.

 

 

Du får gi beskjed om bordbestilling er ønskelig, kan sjekke om jeg kan skaffe god-pris på en flaske eller to med bobler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det setter eg pris på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige jeg var med på var vi også flere fra forskjellige omgangskretser og en rolig start feks med frokost/lunch for å la alle bli bedre kjent var lurt!

 

Ellers er det om fyren er bil intressert? Kvål vet jeg har tilbyd en kjøretur i deres RS6 tidligere (da med sjåfør så klart).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En jeg jobba med var i utdrikningslag med en kompis. Han ble henta i en RS6 tidlig om morgningen, etter en kjøretur i den gikk turen til vågen hvor det stod en Hydrolift også avslutta de med middag og bytur (kan nevnes at denne guttegjengen har litt over gjennomsnittet med penger å rutte med)

 

Var også en som ble satt på vannski fra Stavanger til Fiskå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takke for mange gode innspill:)

Jo han hadde nok likt en tur med rs6 ja, får håpe forlåveren får ver med og då he he:)

 

noen som har vert med på havrafting?

er i september/oktober dette så kan jo bli rimeli heftig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært med på havrafting med etterfølgende paintball ute på en øy. Tror det er noe turer som blir arrangert som pakke. På øya fikk vi også herlig skalldyrmiddag.

 

Hadde også en bedre lunch for å sveise sammen to forskjellige "gjenger" i bestekompisen min sitt utdrikningslag. Det var en hit! Iom at jeg visste at det var konkurranse innstinkt i folka hadde jeg planlagt en tur med diverse aktiviteter på kampsportinstituttet etterfulgt av en helaften med god middag. Brudgommen ble kjørt rundt i flett ny TT hele dagen. ;)

 

Det ska sies at han ville ha en kul og chill dag med nye og gamle kompiser. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært i et par utdrikkningslag med blanda gjenger og det er lite som slår en vennskapelig konkuranse tildlig på dagen når det gjelder å få folk til å gå godt sammen. Paintball/ en litt røff skogshinderløype med øl etter hvert hinder setter fart på sakene.

Fallskjermklubben har også tandemhopping som er et greit kick, men da må brudgommen være edru så det bør tas tidlig på dagen, og man trenger en backup plan hvis det er dårlig vær.

Moro med helikopter også, koster ikke så mye mer en limo. Noe å tenke på hvis du har transport ansvar etter kirken ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SiS sportssenter har bootcamp som er et ganske morsomt opplegg synes jeg (må nok ha litt interesse for trening) Evt snakke med Madlaleiren, de har en hinderløype på området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Klatring, finnes mange muligheter her. Usikker på om alle krever klatrekurs nå.

- Golf, driving range, en shot for hvert slag kortere en 100m (dersom man ikke spiller golf da)

- Å se en full fyr spille curling, det er morsomt (om han er full nok). Anbefales (ville valgt ishallen på Nærbø fo her får man være litt i fred).

- finnes flotte hytter i Vikeså ( vi hadde denne)

http://www.finn.no/r/feriehus-hytteutleie/object?finnkode=43169512&type=ADVERT

 

- Finn på aktiviteter på hytta.

 

- Ut-driting, kommer an på typen, men arobic time utenfor kinoen i Stavanger er jo litt morsomt (ta med boomblaster).

- Føler alt blir en klisje uansett. Så hvorfor ikke gjøre noe skikkelig flaut som noe alla Thomas og Harald hvor dere dikterer via propp i øret hva han skal si til folk. (Ta turen innom en kles butikk med en babe bak kassen osv)

 

Jeg liker helt klart best å ha en hytte hvor man får fete og drikke så mye man vil osv. Å gå på byn kan man jo gjøre hver dag i Stavanger.

 

Jeg har vært på dyre og billige lag, og prisen har ikke noe å si dersom man er en hyggelig gjeng.

 

Jeg mener et lag hvor det er en miks av utdanningsnivå og inntekt bør likke på +/- 1500 (husk at man ofte er med på 3-4 lag hvert år en liten periode i livet.

 

1500 x 4 = 6000 (utdrikkningslag)

1000 x 4 = 4000 (gave i bryllupet)

 

Dette blir +/- 10.000 på et år, noe som kan være nok for enkelte. Derfor greit å tenke litt på det også.

 

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.