Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe felger, gjerne med dekk. 17 eller 18"

5x108, et ca 32, nav 65,1mm.

 

Ikke svindyrt, og har evt 16" originale Citroën C5 hjul i innbytte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de du ser i starten på coupe tråden, nye star performance 215 45 17 dekk, kun brukt en dag på ACR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dem. Hva slags innpress har dem? Pris? Og hvordan er disse dekkene? Je kjører mye i all slags vær..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se på innpresset i kvell, bakdekka er som nye, framdekka har fått litt banestuk, kan vel vere slitt et par mm siden nytt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som har noen felger han skulle selge (billig etter det jeg forstod), ble brukt på en Volvo 850. 1 sett 17" + 1 sett 18". Send meg en pm hvis du er nyskerrig, så får du nr hans.

 

Edit; 8 x 18 et35. 215/35 dekk, 2 gode dekk, 2 halv-slitt. Felgene er slitt og trenger eventuelt opp-pussing. PS. Dette er 2 delte felger!

 

7,5 x 17" et42, uten dekk, en felg er sveist etter sprekk, sveist av dyktig sveiser (jobber som sveiser offshore nå......)

 

2000,- pluss frakt, eller bud.

V__012E.jpg

V__6054.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se på innpresset i kvell, bakdekka er som nye, framdekka har fått litt banestuk, kan vel vere slitt et par mm siden nytt

 

De har ET 35 :) Har kun kjørt de på tørr asfalt, funket bra der iallefall. Slenger med et par bilder. frakt til rudskogen er mulig om forhåndsbetalt. Pri blir vi enig om

 

DSC01363.jpg

DSC01362.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tenke litt, et 35 er veldig bra, men tror jeg uansett må bytte dekk på alle forslagene her. 245 bredde som blir riktig på denne bilen, så da må jeg bare se litt på det. Tror de du har Geir passer best til bilen, så når er evt frist for å bestemme meg ang Rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tenke litt, et 35 er veldig bra, men tror jeg uansett må bytte dekk på alle forslagene her. 245 bredde som blir riktig på denne bilen, så da må jeg bare se litt på det. Tror de du har Geir passer best til bilen, så når er evt frist for å bestemme meg ang Rudskogen?

 

I løpet av uka hadde jo vert best, ser helst at de er betalt før jeg tar dem med ned, sånn at de ikke blir med opp igjenn.

 

Kom med prisforslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir; Er de felgene du har 5x108 eller 4x108?

 

Kim; Er det 4 eller 5x108 du skal ha?

 

Sier ikke dette for å lage kvalm, kun for at eventuelt ikke Kim kjøper feil felger og at Geir slipper å ta felger med hjem igjen. ;)

 

Legger til at jeg mener bestemt at han kameraten min sa 2000,- + frakt eller bud for BEGGE setta. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir; Er de felgene du har 5x108 eller 4x108?

 

Kim; Er det 4 eller 5x108 du skal ha?

 

Sier ikke dette for å lage kvalm, kun for at eventuelt ikke Kim kjøper feil felger og at Geir slipper å ta felger med hjem igjen. ;)

 

 

 

Legger til at jeg mener bestemt at han kameraten min sa 2000,- + frakt eller bud for BEGGE setta. ;)

 

Der sier du no viktig, ser ut som at det er 4 bolts disse ja. 5x108 jeg skal ha.

2000,- for begge setta ja, kan ikke si nei til uansett om han selger dem for det, så har jeg litt pusse prosjekt i vinter:)

 

Hvor i verden ligger disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er 4 x 108 ja, må ha blingset litt der :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit at det ble oppdaget i tide:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.