Film: Acrophobia // Norsk skog, Fornebu

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har prøvd meg på filming, så vi møttes en liten gjeng så jeg kunne prøve ut det nye kameraert :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett,hva slags bakgrunnsmusikk er brukt?

 

Edit*fant det ut*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett!!

Hva slags kamera er dette? Og en annen ting jeg lurer på er hvilket program bruker du til å redigere med? Av og til synes jeg det blir litt mye effekter, men stort sett er det bare dritfett.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett!!

Hva slags kamera er dette? Og en annen ting jeg lurer på er hvilket program bruker du til å redigere med? Av og til synes jeg det blir litt mye effekter, men stort sett er det bare dritfett.. :D

 

Canon 6D

Canon 17-40 f4 L

Glidetrack + HDV 501

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett!!

Hva slags kamera er dette? Og en annen ting jeg lurer på er hvilket program bruker du til å redigere med? Av og til synes jeg det blir litt mye effekter, men stort sett er det bare dritfett.. :D

 

Takker, Adobe Premier og After Effects CS6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe... Bare sitter her helt med. Kongefilming, kongeredigering, og musikk som passer konge til filminga :D

Skal jeg klage på noe, så må det være at filmen er kort :D

 

Litt tilbake i tid så var det jo kun slike filmer som kom ifra det store utland med seriøst tøffe biler man kunne se på. Så er utrolig morsomt at det blir filmet i lille Norge med biler som er sykt drøye :D

 

Og siden Ingar er så slem og ikke ville dele tittelen på bakgrunnmusikken... :P Hva heter den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden Ingar er så slem og ikke ville dele tittelen på bakgrunnmusikken... :P Hva heter den?

 

Lana Del Rey - Without You (Joey Trife Remix)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.