Audi felger 8,5x19 ET45 3000,- førstemann til mølla!

Anbefalte innlegg

hei! :)

 

selges for 3000,- :)

 

8,5x19 ET45 5x112

 

(UTEN DEKK!)

 

er litt merker men kule felger!

 

1016081_10153145039075608_340307614_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM?

Hva er litt merker?

Skrudde eller fake?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er OEM, dem er ikke skrudd i hvertfall å fant ikke no AUDI delenr på dem legger ved noen flere bilder her :)

 

1098185_10153145215365608_1219824927_n.jpg

1098251_10153145215155608_1743160296_n.jpg

1146573_10153145215470608_218596727_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke ekspert på dekk og felg, så må spørre hva ET45 betyr, er det navn på felgmodellen?

Ser du arbeider hos dekk4, så jeg må spørre om en ting til:p

Jeg har en Audi S2 hvor felgene jeg har er 17 tommer, og felg/dekkdimensjonen er 225/45-17

Jeg har i utgangspunktet ikke plass til noe større, så hvilke valg har jeg? Hvis jeg tar 40 i profil går det med 18 tommer felger vell, men for å ha 19 tommer, som de du selger er, må jeg ned i 35 i profil? Vil dette fungere på min bil, sett at jeg ikke vil at dekk og felg ikke tar større plass en de jeg allerede har? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! :)

 

det er bra du spør vettu ;)

 

ET = Innpress bilen din har et orginalt ET på 45 så de felgene jeg har passer pefekt om du ønsker 19" :)

 

hvis du f.eks finner en felg som er ET35 så går den 1 cm lenger ut mot skjermen om bredden på felgen er lik :)

 

den normale stigen på dekk i str er 225/45-17 - 225/40-18 - 235/35-19 :)

 

nå vet ikke jeg hvor mye plass det er på Audi S2 men ville kanskje valgt 225/35-19 i steden for 235 for å forsikre seg om at man ikke subber :) men som sagt så vet jeg ikke hvor mye plass det er på audi S2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert! takk for infoen! ;) men du vil ikke si at 35 blir for liten profil? og mulig jeg spør svært dumt nå, men hva er subbing? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså jeg synes kanskje det blir litt stor felg og litt for liten profil i forhold til hva som passer bilen. Som sagt så har ikke jeg så stor greie på det, men. Har heller ikke sett en S2 med 19 tommer(tror jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert! takk for infoen! ;) men du vil ikke si at 35 blir for liten profil? og mulig jeg spør svært dumt nå, men hva er subbing? :P

 

Finnes ikke dumme spørsmål, bare spørsmål, og hadde ingen stilt noen hadde ingen lært noe ;)

 

Subbing er rett og slett når dekk tar i skjermkant eller understell for at man kjører med et for aggressivt/feil oppsett, det være seg for mye dekk, feil ET, bredde etc.

 

Forøvrig tror jeg disse hjulene hadde blitt veldig pene på bilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett Flere S2 med 19" å det ser utrolig bra ut! :) har trua på at disse vil se veldig bra ut på bilen din! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er svært interresert! ;) problemet er bare at jeg er fattig student :P og har ikke store intekten, så jeg må vente på lønn å se om jeg klarer å skaffe pengene ( Vet 3000,- ikke er store summen) så snart jeg klarer å skrape sammen pengene kjøper jeg felgene, om du ikke har fått solgt dem til da ;)

Tusen, Tusen takk for all hjelp og info ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier ifra jeg hvis det er noen andre som vil ha dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om disse passer på en '99 A6 2.7 biturbo?

Sliter litt med å finne felger som passer på grunn av bremsene...

BBS motorsport går på, men blir litt dyrt igjen akkurat nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det orginal bremser eller? :) du kan jo evt komme å prøve dem? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er orginale ja, men driver å overhaler motor og understell nå... Så har litt problemer med å få kjørt bilen noe sted for øyeblikket :-)

Skal ha på porcshe bremser når jeg er ferdig tenkte jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! :) beklager sent svar krister. men ja det er greit det :)

 

send meg en pm du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.