Anbefalte innlegg

Der er en fyr fra Stavanger område som driver mye med valsing og er vistnok veldig dyktig. Han kjører rundt i en rød E36 cab med M3 styling, ganske mye valset og skrudde 10x17/18" AEZ felger... itillegg har han en Mercedes med 19" RH/AMG felger (gamlefelgene mine) Er foresten også han som har valset den svart M3 caben med alt for mye dekaler.

 

Noen som vet hvem jeg snakker om og som har mail og/eller tlf nr til han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er en fyr fra Stavanger område som driver mye med valsing og er vistnok veldig dyktig. Han kjører rundt i en rød E36 cab med M3 styling, ganske mye valset og skrudde 10x17/18" AEZ felger... itillegg har han en Mercedes med 19" RH/AMG felger (gamlefelgene mine) Er foresten også han som har valset den svart M3 caben med alt for mye dekaler.

 

Noen som vet hvem jeg snakker om og som har mail og/eller tlf nr til han?

 

 

Kan være Christian Nilsen som jobber på Bertel O Steen AS på Forus...

Har ikke tlf. nr. lengre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hermansen karosseri driver vell med slikt

har en kamerat som fikk valse inn sine kanter inn i vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hermansen karosseri driver vell med slikt

har en kamerat som fikk valse inn sine kanter inn i vertfall

 

Har også en kamerat som gjorde det på Hermansen,men d ble heller lite godt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva vil det si å valse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en kamerat som gjorde det på Hermansen,men d ble heller lite godt...

 

Dette er også en av grunnene til at jeg ønsker å komme i kontakt med akkurat han jeg nevnte overfor, han skal være dyktig! Han kjøpte som sagt noen felger/dekk hos meg tidligere i vår, men jeg har selvsagt klart å slette nummeret hans :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er også en av grunnene til at jeg ønsker å komme i kontakt med akkurat han jeg nevnte overfor, han skal være dyktig! Han kjøpte som sagt noen felger/dekk hos meg tidligere i vår, men jeg har selvsagt klart å slette nummeret hans :(

 

Nr. til Christian Nilsen er 93832158

 

Går ut i fra at det er han du mener... En kompis av meg, men har ikke pratet med han på en stund... Jobber på Holst & Hauge/Bertel O Steen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han heter nok Espen han du skal ha tak i, jeg har ikke nr hans lenger men kan nok skaffe det. Han er faktisk 1av norges dyktigste(vunnet pris) sender deg pm når jeg har nr.

 

eller du kan dra inneom Den nye dekkbutikken i hillevåg(dekkservice????) spør etter dan og spør han etter nr til espen som valser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.