Medlemmenes klipp/bilder fra trafikken.

Anbefalte innlegg

Tenkte det kanskje kunne verr litt gøy med ein slik tråd da det er forferdelig mye løye i trafikken :) Virker også som endel har dashcam i bilen.

 

Denne tråden tar sikkert ikke helt av men jeg har jaffal en video med en samling av ting fra en helgs kjøring :) Dårlig kvalitet da jeg har slettet orginalen å måtte laste ned fra fb.

 

Edit: ble noe merkligt med bilde i startet, men det overlever dere ;)

 

 

 

Her er en som burde sjekke speila sine før han rygger ;)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenne igjen siste klippet :) var ca sann eg blei pårygga av ein ung kar i CR-V :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor gjør dere det? du skjønner jo med en gang hva han har tenkt når han stopper, og hadde dere da stoppet så hadde det vert plenty plass for karen til å rygge inn, istedenfor å kjøre helt oppi og lage ett problem.

Noe som har irritert meg mye med parkeringsjakt utenfor kjøpesentre, jeg rygger alltid inn, og kjører flere biler etter hverandre gjennom radene så kan du banne på, at selv om du blinker og alt, kjører du forbi det hullet så enten svinger jævelen bak bare rett inn i det samme, eller hvis de skal ut, så kjører de helt oppi deg og skjønner ingenting, biler bak følger på og for alle då og rygge blir umulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blinklys har eg hørt det går an å bruke når du skal parkere ;) Å hvordan skal jeg vite han skal inn der når han ikke gir tegn? for alt jeg vet skulle han bare sleppe av en person ;)

 

Poenge her er at han ikke såg i speile før han rygget ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han som rygga bak i meg skulle absolutt rygge i ein sving uten å sjå bak, eg prøvde å komme meg vekk men er ikkje so lett.

Han traff venstre framlykta og måtte betale skade til 19.000kr pga han ikkje såg i speilet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde nesten skaffe sånt kamera jeg å.....ser utrulig mye rart på Haugalandet :P Folk kjører feil vei inn i rundkjøringer, feil vei i enveiskjørtegater og gjerne kjøring på feil side av midtrabatten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er forferdelig mye løye ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.