kolonnekjøring fra sør til hovedtreffet!

Anbefalte innlegg

Vi ifra Arendal og Kristiansand kjører innover til Våler fredagsmorgen/formiddag, og lurer på om andre enn Agder lokallag, stiller opp ved en aldri så liten kolonnekjøring!?

 

I fjor var ivertfall dette en hyggelig sak som holdt helt til en viss M3 (E30) kom og jekket seg :D: haha ::P

 

Dere som evt. kommer lenger vestfra (Haugesund/Stavanger) må og gjerne stille opp:)

 

Jeg finner ut av avreisetidspunkt i løpet av dagen og, håper vi får en like vellykket kolonne som i fjor, selv om vår faste kolonnesjef Per denne gangen står over "stillingen" i rekken!

 

Skriv inn innlegg her ved interesse, så avtales punkter langs turen fortløpende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som er klare for å kjøre samlet inn?

 

Trodde folk likte det jeg... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er interessert, men vet ikke hvordan det står til med andre fra Drammen. Når regner du med at dere passerer området her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag er dagen for min del....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det blir reise fra Arendalsdistriktet Mellom 10 & 11 engang! finner ut "riktig" og grert avreisetidspunkt i morgen tenker jeg! Dvs. at vi evt passerer drammensområdet i 12-13 tiden rundt regnet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, du vet jeg stiller... såeh....

 

Men hadde vært gøy om det hadde vært noen fra de østlige deler av landet som vil kjøre samlet innover.

 

Kenneth: Jeg blir å spille "I see stars" innover :D digger den sangen.... Blir nok å høre på selve treffet også!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hamar folk skal kjøre sammen oppover også,men er vel ikke sikkert vi kjører samme vei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det blir reise fra Arendalsdistriktet Mellom 10 & 11 engang! finner ut "riktig" og grert avreisetidspunkt i morgen tenker jeg! Dvs. at vi evt passerer drammensområdet i 12-13 tiden rundt regnet!

Dette hiver jeg meg på, hvis det er plass da (fra Oslo) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hiver jeg meg på, hvis det er plass da (fra Oslo) : smil :

 

Alltids plass vet du Arne, blir ikke flest virker det som:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert i kjøre sammen med noen oppover. Tenkte å kjøre 12-13 tida fra Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar E6èn da Bjørn? Regner med vi reiser fra Arendal klokka 10:00, om dette er i orden for Kristiansandsfolket? : klø : (Thor, svar meg på det) Da er vi i Oslo mellom 13:00 og 13:45 tenker jeg, dette kan jo evt. Bjørn eller Arne få fortalt pr. telefon av meg etterhvert som det siger mot tigerstaden for oss...

 

Vil ikke ta vann over hodet heller, for vi må vel sannsynligvis regne med ett stopp og vet dere!

 

Om dette passer for Oslofolket regner jeg med dere skriver ett par ord her da..

 

Vet det er ett par til fra Arendal som kanskje kommer innover, så hvis dere vil hive dere med på turen kan dere maile meg på Trondsen2@hotmail.com eller dukke opp på harebakken ved Arendal litt før klokka blir 10:00!

 

Walkie talkies er og med på turen, og kanalen er som vanlig 7 ("VACN kanalen" :) ) Har forøvrig en stk. talkie til låns...

 

Gleder meg nå :D:D:D Masse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy søren Trond, du behøver ikke meg til å planlegge kjøringen, dette greier du jo helt utmerket selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar E6èn da Bjørn? Regner med vi reiser fra Arendal klokka 10:00, om dette er i orden for Kristiansandsfolket? : klø : (Thor, svar meg på det) Da er vi i Oslo mellom 13:00 og 13:45 tenker jeg, dette kan jo evt. Bjørn eller Arne få fortalt pr. telefon av meg etterhvert som det siger mot tigerstaden for oss...

 

Kjøre E6 oppover ja. Har ikke bestemt om vi skal kjøre om Elverum eller Kongsvinger ennå.

Jeg har tenkt til å dra fra Oslo senest litt før kl 14, greit å komme seg ut av byen før kø/rushtrafikken. Hvis dere kommer ved 13 tida så passer det sikkert bra. Vi kan se an litt mot slutten av uka hvordan det passer for folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett fett for oss igrunn, var greit nok med Elverumsveien synes jeg (tok denne hjem i fjor) men fra Oslo og inn kan du og Arne bestemme mer eller mindre, litt finere vei på E6 så til Elverum kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka ti funker for meg og det må funke for Thor Inge også ;)

 

Tar gjerne den ekstra walkien, med mindre mine kan koples opp mot dine? Jeg har Motorola walkies. Trenger batterier da, men det ordner jeg før avvreise.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er samme opplegget, om ikke låner du bare den andre av min, men kjøp deg noen batterier før du drar du..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å få hengt meg på med klubb bilen også jeg da. Ordner vel så jeg er klar tidlig fra jobben på fredag. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gammel GT vil også være med... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å få hengt meg på med klubb bilen også jeg da. Ordner vel så jeg er klar tidlig fra jobben på fredag. ;)

 

: klø : Klubb-bilen?

 

Hadde vært kult å ha deg med, ikke flest til nå liksom..

 

Har ikke sett S2 sedan heller jeg, så det hadde jo forsåvidt også vært kult:)

 

Håhåkon er vant til skravlesyke sørlendinger i kolonne, hjerteligst velkommen Håkon:D : ja : Hvor vil så du treffes hen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Klubb-bilen?

 

Dette er klubb-bilen, du husker vel den fra Sigdal?

 

attachment.php?attachmentid=12654&stc=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, man husker da en så kul Caravelle. Men har den/sjåføren/eieren av den meldt interesse her da? kult om, men det har i såfall gått meg hus forbi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Bjørn Christian Carlsen som har den, Trond, og han skrev for ca 4 innlegg siden at han skulle henge seg på. Er du trøtt i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blant annet ja, så bare avataren hans jeg vet du, leste du ikke det jeg skrev da;) litt trett du og... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett fett for oss igrunn, var greit nok med Elverumsveien synes jeg (tok denne hjem i fjor) men fra Oslo og inn kan du og Arne bestemme mer eller mindre, litt finere vei på E6 så til Elverum kanskje?

 

Her er kart.

Fra Oslo (Helsfyr) til Vålerbanen via Elverum:

164 km, beregnet reisetid 2:19:03

Bedre vei, men også mer trafikk særlig på ettermiddagen vil jeg tro.

 

Fra Oslo (Helsfyr) til Vålerbanen via Kongsvinger og Flisa:

163 km, beregnet reisetid 2:29:34

Litt dårligere vei, mer svingete, men har nok litt mindre trafikk.

 

Navigasjonsprogrammet kom også opp med rutealternativ via Kongsvinger på FV 210 istedetfor RV20 fra Kongsvinger til Våler som var ca 5 min raskere enn via Flisa.

23235814.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi kjører om Kongsvinger, det er nok lettere å holde kolonnen samlet på strekningen med minst trafikk.

 

Og alle sammen: Husk PMR radio på kanal 7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.