kolonnekjøring fra sør til hovedtreffet!

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at vi kjører om Kongsvinger, det er nok lettere å holde kolonnen samlet på strekningen med minst trafikk.

 

Tanken er god, men så fort det kommer en BMW og ypper seg så er halve kolonnen forsvunnet som dugg for solen, slik det skjedde i fjor : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig :) Vi klarte det fint til Lillehammer i høst og til Halden her om dagen, burde være mulig å klare det igjen. Dere sørlendinger er kanskje litt impulsive og biter lett på? :P: smil :

Jeg synes det er verdt et forsøk, det har vært ganske moro å kjøre i kolonne når mange har PMR radioer, det blir litt sosialt også. Kjøring i flere timer alene i hver bil blir litt kjedelig over lengre tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken er god, men så fort det kommer en BMW og ypper seg så er halve kolonnen forsvunnet som dugg for solen, slik det skjedde i fjor : smil :

Tror jeg husker litt av det! : flau :

PS! Pass på fotoboksen ved Løten dersom dere tar E6! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor henger ikke alle seg på med fgl som kjører 1800 fra gardermoen? det skjer vel heller lite der oppe på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må reise tidligere vi skal ha ett møte på haslemoen kl 19 så avreise kl 18 med fgl gutta blir litt seint. tror ikke engang de gutta : fis : så fort opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg lyst til å være med på også. Jeg slutter på jobb når dere nærmer dere jeg.

Er det planlagt noe møtested i Osloområdet eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg lyst til å være med på også. Jeg slutter på jobb når dere nærmer dere jeg.

Er det planlagt noe møtested i Osloområdet eller?

Jeg foreslår STATOIL Furuset, tvers over IKEA. Husk å ringe meg når kolonnen passerer Vålerengtunnelen, slik at vi kan lose dere innom. mitt nr 90 94 32 53

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår STATOIL Furuset, tvers over IKEA. Husk å ringe meg når kolonnen passerer Vålerengtunnelen, slik at vi kan lose dere innom. mitt nr 90 94 32 53

 

Høres veldig bra ut Arne. Noen gode forslag til når vi skal møtes der eller? Eller venter vi på beskjed på de som kommer sørfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut Arne. Noen gode forslag til når vi skal møtes der eller? Eller venter vi på beskjed på de som kommer sørfra?
1300 så har vi litt slakk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. I'll be there.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Det er vel ikke tilfeldigvis noen som kjører forbi sharif på veien opp til våler ? Skulle fått oppover et sett med dekk og felger. ??

 

Anyone ?

 

mob 47 90 25 21

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen som har tenkt seg oppover på lørdag morgen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt meg oppover lørdag morgen! Jeg svinger av til motorveien ved Nebbenes, mellom Jessheim/Dal og Eidsvoll.

 

Hadde vært artig kjøre samlet oppover hvis flere skal ha avreise på lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmelding:

Vær.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1300 så har vi litt slakk?

 

Jeg vil også være med, men sier vi 1315 så rekker jeg det også. Skal hente noen klubbaviser på Økern kl 13.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 min fra eller til gjør vell ikke noe det. Vi må jo kunne vente litt syns jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om vi møter opp klokken 13 så tviler jeg vel på at det blir avreise før kvart over. De som kommer sørfra vil sikkert ha en benstrekk også, så vi venter på deg vi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen som har tenkt seg oppover på lørdag morgen også?

er vel noen få ifra hadeland, men de reiser kl 9 tror jeg ifra hadeland..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt meg oppover lørdag morgen! Jeg svinger av til motorveien ved Nebbenes, mellom Jessheim/Dal og Eidsvoll.

 

Hadde vært artig kjøre samlet oppover hvis flere skal ha avreise på lørdag!

Bare å finne et møtepunkt :) Vi er kun 2stk fra Vestfold som kommer oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å finne et møtepunkt :) Vi er kun 2stk fra Vestfold som kommer oppover.

 

Ok, når drar dere oppover da? Hva med å møtes på statoil ved Dal? Like etter Jessheim, står skiltet! Er rett ved motorveien! Eller er det ikke noe problem å møtes ved Gardermoen eller noe heller... Hva tror du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, når drar dere oppover da? Hva med å møtes på statoil ved Dal? Like etter Jessheim, står skiltet! Er rett ved motorveien! Eller er det ikke noe problem å møtes ved Gardermoen eller noe heller... Hva tror du?

lite spørsmål: blir det ikke lenger for deg å kjøre om gardermoen? når jeg kjører til våler så kjører jeg om hurdal og minnesund, og har funnet en vei som er fin å kjøre på og ikke tar hele dagen å kjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite spørsmål: blir det ikke lenger for deg å kjøre om gardermoen? når jeg kjører til våler så kjører jeg om hurdal og minnesund, og har funnet en vei som er fin å kjøre på og ikke tar hele dagen å kjøre..

 

Joda, men bare tenkte at det ikke er så langt å kjøre ned til Gardermoen fra Hurdal, litt ålreit kjøre i følge! Men statoil på Dal eller nebbenes er jo absolutt det nærmeste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil Furuseth, da må vi kjøre opp og av ved avkjøringa ved Furuseth?

 

KL. 1300? I`ll be there

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil Furuseth, da må vi kjøre opp og av ved avkjøringa ved Furuseth?

 

KL. 1300? I`ll be there

 

Første avkjørsel etter bommen når du kjører ut av byen ja. Og så holde til venstre etter du har tatt av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må reise tidligere vi skal ha ett møte på haslemoen kl 19 så avreise kl 18 med fgl gutta blir litt seint. tror ikke engang de gutta : fis : så fort opp ;)

Ikke undervurder en follogutt.... vi har klart det før :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.