Golf MK3 rariteter og "særiteter" kjøpes

Anbefalte innlegg

Har du noe som er sært, stygt, spesielt eller rart som var å skaffe til Golf MK3, enten originalt tilbehør eller ettermarked? Ta kontakt isåfall - er interessert i det meste, men noe kan til og med bli i særeste laget for meg også.

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt en plan for lyktene foran, men det kommer som alltid an på prisen, stand og om det er komplett:) Send meg gjerne en PM med mer info og bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen.

 

Spoiler som skal festes nederst på bakluken er av interesse, heckblende, Votex-tilbehør, ABT-tilbehør osv, osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris? Bilder fra undersiden?

Så både Hella (DE) og Votex/Cibie runde lykter på bukta i går, samt diverse baklykter... Tror dette var NOS?

 

Her er selgeren: http://www.ebay.com/usr/vw-1

Hadde en del snadder, den karen:) Men mye var dyrt også, ihvertfall for nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor går grensen? Mattig laksetrapper til sidevinduene? :D Ikke at jeg har noen av de altså.. Husker bare at det er det særeste jeg har sett til Golf 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du fikse bilde, vær så snill? :D Grensen er kanskje nådd der, men skal ikke utelukke noe før jeg har sett det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, det har jeg sett før (og fortrengt), og det er utelukket! :P

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for dyrt for en heckblende med sprekk i:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis prisen hadde vært snillere, så. Men største grunnen er at jeg prøver å komme over et Polo 6n Colour Concept-ratt, typen med gule hornknapper og gule sømmer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hornknappene kan lakkeres (de er jo lakkert på Polo-rattet), men sømmen er det værre med ja. Og ja, noget stiv pris, men skinnratt er gjerne noe kostbare. Evt kan du jo få en salmaker til å sy nytt skinntrekk med gule sømmer da vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt på det som en fattigmannsløsning, men får jo nytt 6n-ratt fra Volkswagen Classic Parts for snaue 900,-, så planen er å kjøpe et sånt med tiden. Bare så mye annet som koster penger som også er mer nødvendig på denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.