Anbefaling av lakkeringsverksted

Anbefalte innlegg

Skal til og fikse opp i rust på hjulbuene etter litt subing, og lurer på om det er noen som har noen dykktige lakkerere som de kan anbefale

både når det gjelder pris og arbeid. Legger egentlig mest vekt på arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Tor Sigvald Mydland i fra Sokndal riktig mann.

 

Flinkere lakkerer skal du lete lenge etter. Du klarer aldri finne en eneste feil på jobbene etter han. Rett å slett allltid et perfekt resultat!

Han er både kjapp og veldig billig.

Litt travel mann, så håper du ikke må lakkere i morgen:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!

 

Jeg skal lakkere en golf mk1, var på Rogaland lakkering og fikk en pris på rundt 30k pluss/minus litt. Dette blir første gang jeg sender en bil til lakkering og lurer derfor på om dette er en grei pris? ( Hellakering! utvendig/innvendig, ALT er demontert og klart til pussing)

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt rogalandlakkering to ganger, første til å lakkere lister og annen sort plastikk. Andre til å fjerne lister bak og foran, veldig fornøyd med resultatet. De gjorde seg virkelig flid for å pusse fangerene perfekt, kan ikke se at det ikke er originalt.

 

Eneste negative jeg har sett så langt, er at han ikke maskerer perfekt rundt, så jeg har litt blåfarge under bilen bak, samt på tåkelyslyktene og litt støv i front. Ikke synlig til vanlig, heller ikke et problem. Men et minus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørvest Billakering. Har Touranen inne på hellakkering nå, så kan si ifra hvordan resultatet blir :)

Mye taxier inne på lakkering og retting, pluss de gjør en del jobb for Bertel O. Steen etter som jeg så når jeg var innom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med microlakk sandnes/sola?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.