Honda CBR 900 RR Fireblade Streetfighter vurderes solgt !

Anbefalte innlegg

Vurderer nå og selge godsykkel`n som jeg har, da jeg ikke tørr og kjøre flere sesonger da sjåføren begynner og kjøre over evne...:evil:

 

 

Sykkelen er en 1997 mod honda cbr 900 RR fireblade som har gått 37.000KM,

Sykkelen er i daglig bruk og er et lite råskinn!

 

Sykkelen er nedstrippet og lettere ombygd til streetfigther. ( alt av kåpedeler + ekstra kåpe kan medfølge gratis )

 

med sykkelen medfølger også ekstra motor med havarert girkasse. denne motoren er orginalmotoren med ca 33.000km på seg. Forrige eier hadde ekstra motor ( samme type) stående da girkassen røk så han skiftet da hele motoren ( den som sitter i har gått 37.000)

 

Ombyggingen er gjort enkelt og greit. All elektronikk er intakt med pakket inn i en boks under tanken.

Speedometerkonsollen er ombygd fra alle målere til kun speedometer.

Eksosen har jeg bygd selv og er rimelig fornøyd med resultatet.

 

sykkelen har den sykeste lyden du kan tenke deg og sykkelen går brutalt om du vil, og som en myk pusekatt visst du heller foretrekker det.

Sykkelen fikk en sinnssyk god kjørestil etter jeg monterte Renthal styre på den.

 

sykkelen lakket jeg mattsvart i vinter. Dessverre fikk jeg en liten lekkasje ifra bremsevæskebeholderen på en kjøretur og da kom det noen dråper på tanken, som jeg dessverre oppdaget for seint: bh :. Men tanken er lett og ta av og kan lakkes om man vil på noen timer:)

nytt luftfilter og nye dekk !

 

Sykkelen selges for 35.000,-

 

 

5bep2s.jpg

 

dlq4ph.jpg

 

2l8vq6e.jpg

 

rgxwz4.jpg

 

 

 

kontakt meg gjerne på mail , ( sperzta @ gmail . com )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.