Audi S4 C4 avant 2.2 20vT, Vw Passat 3B Tdi Syncro, Audi A4 Tdi quattro

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av en Audi S4 C4 avant 2.2 20v turbo, B5 Audi A4 1.9 Tdi Quattro eller Vw Passat 3B 1.9 Tdi Syncro. Er ikke ute etter noen dyr bil men et godt utgangspunt til noe som kan bli bra med litt vedlikehold! Må være manuell.

 

Pris > 40 000,-

 

Send meg PM eller sms/ring på 99456362 om du har noe som kan være av interesse.

 

Mvh

Stig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, da blir desverre litt for lavt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med motoren som satt i bilen?:) Noe som kan følge med mot tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med motoren som satt i bilen?:) Noe som kan følge med mot tillegg?

 

Har sendt deg PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en avant til salgs jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. vært i Tyrkia en uke så hakke fått svart deg:) bilen er en 92 mod s4 avant 2.2 t men 5 gir manuell.. svart skinn som er bra. bilen er eu for en mnd tid siden ca. byttet en del deler i forbindelse med eu. bære armer foran, dempere foran, indre drivaksle mansjett foran, klosser rundt, skiver bak, brekkwirer, oppheng til mellomaksel, overhalt caliptre bak, vannpumpe, lambda, vanntemp føler, g28 sensor. sikkert litt til også men kommer ikke på mer i farta:)

bilen er skulle ha vært en tur i lakkboksen for ene siden på bilen er ikke no pen. litt lakkrust over frontrute. har alt av lister utvendig men passformen på de listene er så som så. sikkert mulig og bruke noen av de:) setter en pris på 40 tusen men kan diskuteres litt ved rask handel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle som har sendt meg tilbud og info:) Har nå handlet bil og det ble en svart 98 mod Vw Passat 1.9Tdi AFN stv Syncro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.