lufter interessen for en lokallagsfest

Anbefalte innlegg

Dolly ekje någe godt :( Dom't Peppes e bortevekk....

 

Egon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spis så mye du vil for 109,- LETT!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å bli kasta ut kl 21.00....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dolly ekje någe godt :( Dom't Peppes e bortevekk....

 

Øl e øl..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingebjørn har jo lokale som han fikse billigt, så koffer isje bare heller bestilla någe pizza opp der hvis folk må ha mad?

 

Slenge ud forslag t dato eg bare for å bjynna ein plass :)

 

23.nov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingebjørn har jo lokale som han fikse billigt, så koffer isje bare heller bestilla någe pizza opp der hvis folk må ha mad?

 

Slenge ud forslag t dato eg bare for å bjynna ein plass :)

 

23.nov?

 

23. nov? då har me kids :( helgå ittepå? 29. eller 30 nov? må sjekka om lokalet e ledigt då, men tror det.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja 29./30. funke liga fint d for min del jaffal tror eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vett om 3-4 lokallagsmedlemmer te så og synes 29./30. passe møje bedre enn 23. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vett om 3-4 lokallagsmedlemmer te så og synes 29./30. passe møje bedre enn 23. :P

 

då bestemme eg (siden eg faktisk ska drikka meg fodle på den 29. uansett i sama lokalet) at datoen bler satt te den 30 nov. ;) lokalet koste 1500,- så den kostnaden dele me bare på de som vil ver med.

dår e plass te vertfall 50 mann her så det e bare å få me så mange medlemmer som muligt, ta gjerna med bedre halvdeler og, det gjør vertfall eg.

 

nogen innvendinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg jobbe kver helg i november, men bjunne ikje før tolv den 30, så kan ta turen innom og le av Finni som snøvle :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg greie og dra med meg madammen på en bilfest! Satse på og ver med hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crap, må melda meg ud då. He vakt på jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crap, må melda meg ud då. He vakt på jobben.

 

E jo bare å bytta med han så har vakt ukå før eller ukå ittepå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekje så enkelt når halve shoppen he jobba for mye. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler en harde søndag det..

Julebord me jobb på fredagen, så dette haraballet på Lørdagen!

 

Jaja, bare å hva seg rett i kapteinen då.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va vist ikkje ledig denne helgå aligavell, ska te bergen den helgå, trodde det va helgå etter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange av dokk her inne e det så vil ver med? Plass te mange på det lokalet..........

 

Hvis dokk legge meg te på fjasebogå så har eg lagt et arrangement så eg kan slenge dokk med på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikkje sykehuset tar livet av meg på torsdagen elle innflytningsfesten på fredagen, så e eg med på lørdagen :) Også i dåp på søndag, så ser ut t å bli ei goe helg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ordna anlegg :D

 

Men du ska jo Ikkje ver med en gong.... Sviker!!!! !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La deg te eg! E me på fest eg og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikkje sykehuset tar livet av meg på torsdagen elle innflytningsfesten på fredagen, så e eg med på lørdagen :) Også i dåp på søndag, så ser ut t å bli ei goe helg..

Har lagt deg te på fjasebogå, men av en eller aen grunn så får eg ikkje lagt deg inn i arrangementet.... Det betyr vel at du ikkje får lov av Facebook å ver med? Hvis du ønske å utfordra fjacebook så stille du bare opp på lørdagen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt deg te på fjasebogå, men av en eller aen grunn så får eg ikkje lagt deg inn i arrangementet.... Det betyr vel at du ikkje får lov av Facebook å ver med? Hvis du ønske å utfordra fjacebook så stille du bare opp på lørdagen : rolleyes

 

Hmmm.. kanskje de meine eg ikkje e voksen nok :P Har du link? elle e det heilt lukka arrangenement på facen? :)

Ke klokka e det det begynne? :) E det BOB, elle kjøpe me i baren? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.