Anbefalte innlegg

SOLGT

 

 

Grunnet flytting og ny stue hvor det dessverre er litt begrenset plass ser jeg meg nødt til å vurdere salg av mine sorte SVS Ultra 13.

Dette er 750W(rms) utgavene i sort tekstur (ru overflate).

De er ca 5år. Skriver ca da jeg ikke har kvitteringer lengre og husken er ikke 100% :)

Jeg har som sagt 2stk, selges helst samlet. Men får jeg 2 som vil kjøpe en hver kan jeg selge en og en.

Har dessverre ikke embalasje så henting er nesten et must (de befinner seg på Melhus/sør-trøndelag).

Jeg har både stoffgriller og de orginale i stål.

De har levd et fint liv hos meg, og har meget sjeldent fått vist hva de klarer da jeg har tidligere bodd i leilighet. Nå som jeg har fått meg hus er de dessverre litt for dype for stua. Det er kun dybden som er årsaken til at jeg selger dem, så de selges med et bristet hjerte.

 

Disse er meget kjente innen diverse lydforum og ellers på nett, så et kjapt søk på google vil gi mengder med info. Men legger ved litt kjapp info:

Element: 13,5"

Amp: 750W RMS

Freq: 18-150Hz frekvensgang (+/-3db)

Størrelse: 56,5 x 52 x 70 cm (H x B x D)

Vekt: 70 kg

Produsent: SVS

Importør: L-Sound

Obs: dybdemål er selve kassen, med stoffgriller og grunnet kabler bak bygger disse 77cm ut fra vegg.

 

Pris for begge er 16000,- ved henting. Pris for 1stk 8500,- (men bare aktuelt hvis jeg har kjøpere på begge)

Kan være behjelpelig med levering i Trondheim/omegn.

 

Disse er oppkoblet men ikke finkalibrert pr dags dato, men prøve lytting er mulig.

Interesserte tar kontakt via PM.

 

Innbytte mulig i XTZ 12.18ice med mellomlegg fra deg, evt SVS SB13 med mellomlegg fra meg.

 

IMG_3776.jpg

IMG_3783.jpg

IMG_3777.jpg

IMG_3784.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er brutale, har 2 stk selv. 4 burde lage liv? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4stk burde bli helt sinnsykt!

Utrolig synd at jeg ikke har plass til dem lengre. For de er så absolutt helt rå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste problemet jeg ser er at kursen burde bli oppgradert... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Sant. Men en 16A burde klare å holde dem gående, men så spørs det hvor mye annet du har på samme kurs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.