Sitte på til Oslo 3-4/06-05?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen av dere i klubben som skal nedover til Oslo/omegn den 3 eller 4 juni?Visst det er noen så er eg veldig intressert i å evt.få sitte på nedover.Deler kostnad selvfølgelig.Skal på Slayer konsert først, deretter til Sweden rock festival sammen med Kristian Pettersen på forumet her.En hel uke uten kjerring,unger mas og kjas.Bare bil,heavy og festivalhappenings.HERLIG!

Har du plass så ring meg på :913 18 346.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet vel at Slayer var i Moldeområdet for et par helger siden?? :)

 

Kjenner ei som muligens skal ned 5. eller 6....men dette er vel litt seint?..eller hadde du planlagt 4 dager forspill før konsert/festival?

 

Skal selv på Roskilde i månedsskiftet juni/juli for 5. gang og må si jeg liker festivallivet... såframt været er nogen lunde kompis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått lovnad fra Kristian at vi skal innom de aller fleste tunersjapper i Oslo og omegn,så vi trenger tiden.Muligens eg tar kontakt med Hans Frisak for å få se litt på Urquattroen som han skal selge.Den var dyr,men herregud for en bil.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er flybilett sikret tur retur,så får vi se hvordan det går med streikeviljen til pilotene i Widerøe.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.