Anbefalte innlegg

Flere i Ålesundsområdet som blir med på felles innkjøp?

 

Jeg skal bestille motorolje fra Danmark via billigbilpleie.no. Jeg trenger Castrol EDGE professional Longlife III, og litersprisen varier fra ca 50 til vel 70 kr/l + mva og frakt avhengig av kvanta. På møller så jeg samme oljen til ca 270 kr/l.... Forstår det slik at det er kun merkeverksted som får selge denne oljen i Norge.

 

Om andre trenger annen olje eller vare så blir frakten gratis på totalordrer over 1750 kr.

 

Blir det snakk om større beløp så må vi bli enig om betalingsgaranti av en eller annen form slik at jeg ikke brenner inne med det som blir bestilt av andre.

 

Jeg kommer til å bestille mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Castrol selges av flere, bla mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men ikke den spesifikke olje jeg skal ha. Går "sikkert" bra med annet enn spesifisert og mye er nok tilsvarende, men når kammene har holdt i 12 år gambler jeg ikke på sånt.... Tror ikke at dem klarer å konkurrere med pris heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.