Anbefalte innlegg

 

Walter er ute og kjører med gamlebilen. En liten tur i grøfta og fronten røk, men pyttsan.

Hyggelig lyd i stua!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big Gay Al ringte og ville ha tilbake skjerfet sitt.

 

Synd Röhrl tok det så rolig.. Men om han mente på 80-tallet at gr. b bilene begynte å gå fortere enn hva kroppen klarte å henge med på, så har det vel ikke blitt noe bedre med årene for hans del.

 

Mener dog han fortsatt klokker inn ville rundetider på nurburgring for Porsche?

 

Uansett, den femmer og dumplyden der kunne jeg hatt stående på repeat resten av kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd Röhrl tok det så rolig..

 

Det at det var "startnummer" 0 (null) og sto "Safety" på bilen har nok en sammenheng...

 

Mener dog han fortsatt klokker inn ville rundetider på nurburgring for Porsche?

 

Han er sjefs testfører hos Porsche, så han har nok satt et par rundetider for Porsche ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at det var "startnummer" 0 (null) og sto "Safety" på bilen har nok en sammenheng...

 

 

 

Han er sjefs testfører hos Porsche, så han har nok satt et par rundetider for Porsche ja.

 

 

La ikke merke til at det var safety car, trodde han fyren hadde "vunnet" en tur på en "skikkelig"(for show) etappe.

 

Jeg er fullt klar over dette, derfor jeg sier at han klokker inn VILLE rundetider for Porsche.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på det rattet, det er helt spinnvilt at det fortsatt går bra i jakten på lavere rundetider på ringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.