Telemark:(Right On utstilling)

Anbefalte innlegg

Right On !!

 

Er det noen som skal stille ut på right on ???, evnt hvem ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Right On !!

 

Er det noen som skal stille ut på right on ???, evnt hvem ??

 

Hadde vert kult med en A4 med 20"ere der oppe. Ståle og Christian prata om dette på møte i går etter at jeg gikk, fint hvis du kan høre med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert kult med en A4 med 20"ere der oppe. Ståle og Christian prata om dette på møte i går etter at jeg gikk, fint hvis du kan høre med de.

 

Ikke mange som møtte opp på Stevneplassen idag. De fleste drev vel med klargjøring til neste helg. Legger ved noen bilder...

Right On Stevneplassen 290505 0171.JPG

Right On Stevneplassen 290505 0241.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..........

Right On Stevneplassen 290505 0231.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte noen deler til lakkering i dag så jeg måtte droppe det. Blei det prmier på noen VAG eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte noen deler til lakkering i dag så jeg måtte droppe det. Blei det prmier på noen VAG eller?

 

VAG-gjengen var vel ikke blandt de ivrigste til å kjøre frem på podiet vil jeg tro. En måtte nemlig frem "på teppet" med bilen for å bli bedømt av en jury på bla. eksteriør, interiør, motor, lakk osv osv. Det var nok AmCar-folka som tok med seg det meste. Ingen VAG til bedømming medførte derfor heller ingen kvalifisering for premie (ikke alle som verdsetter bilen i antall pokaler. Kan kjøpe mange pokaler for alle de laknene vi legger ned i bil). Du skulle vært der med Golfen din....

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dagen i dag gikk vist til å polere bilen den, må som sagt bli ferdig til neste helg! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dagen i dag gikk vist til å polere bilen den, må som sagt bli ferdig til neste helg! : rolleyes

 

Hmmm!?? Har jeg gått glipp av noe tru!? Hva skjer neste helg da!!?

 

Edit: Fant det nå gitt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg synes det var dårlig oppmøte fra klubben ja,men det var ganske mye gromt der for det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der jeg :).. maaange nydelige vogner azz.. men nå ekke jeg opphengt i et spess merke da.. akkurat nå har vi Tysk,svensk å amrikansk stål i gården :)

 

Er nice di A8 hjula på sølv .. mere en til min svarte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der jeg :).. maaange nydelige vogner azz.. men nå ekke jeg opphengt i et spess merke da.. akkurat nå har vi Tysk,svensk å amrikansk stål i gården :)

 

Er nice di A8 hjula på sølv .. mere en til min svarte..

 

Så deg så vidt ja (midt i enga...låg og fin), men rakk ikke å forevige bilen din før du var borte. Får prøve å gjøre noe med det på lørdag. Du kommer vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så deg så vidt ja (midt i enga...låg og fin), men rakk ikke å forevige bilen din før du var borte. Får prøve å gjøre noe med det på lørdag. Du kommer vel??

 

nei jeg måtte stikke,fruen måtte på arbe..

på lørdag? henger ikke helt med i denne svingen her.. vis det har vert noe denne helga så har jeg vert på hyttetur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.