#1 Skrevet Mai 23, 2005 Right On !! Er det noen som skal stille ut på right on ???, evnt hvem ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2005 Right On !! Er det noen som skal stille ut på right on ???, evnt hvem ?? Hadde vert kult med en A4 med 20"ere der oppe. Ståle og Christian prata om dette på møte i går etter at jeg gikk, fint hvis du kan høre med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 Hadde vert kult med en A4 med 20"ere der oppe. Ståle og Christian prata om dette på møte i går etter at jeg gikk, fint hvis du kan høre med de. Ikke mange som møtte opp på Stevneplassen idag. De fleste drev vel med klargjøring til neste helg. Legger ved noen bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2005 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2005 Sendte noen deler til lakkering i dag så jeg måtte droppe det. Blei det prmier på noen VAG eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2005 Sendte noen deler til lakkering i dag så jeg måtte droppe det. Blei det prmier på noen VAG eller? VAG-gjengen var vel ikke blandt de ivrigste til å kjøre frem på podiet vil jeg tro. En måtte nemlig frem "på teppet" med bilen for å bli bedømt av en jury på bla. eksteriør, interiør, motor, lakk osv osv. Det var nok AmCar-folka som tok med seg det meste. Ingen VAG til bedømming medførte derfor heller ingen kvalifisering for premie (ikke alle som verdsetter bilen i antall pokaler. Kan kjøpe mange pokaler for alle de laknene vi legger ned i bil). Du skulle vært der med Golfen din.... Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2005 dagen i dag gikk vist til å polere bilen den, må som sagt bli ferdig til neste helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2005 dagen i dag gikk vist til å polere bilen den, må som sagt bli ferdig til neste helg! Hmmm!?? Har jeg gått glipp av noe tru!? Hva skjer neste helg da!!? Edit: Fant det nå gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2005 Hmmm!?? Har jeg gått glipp av noe tru!? Hva skjer neste helg da!!? Edit: Fant det nå gitt.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195 Du kommer vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195Du kommer vell? Tja, per dags dato er det iallefall ingen planer, så hvorfor ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2005 Nei jeg synes det var dårlig oppmøte fra klubben ja,men det var ganske mye gromt der for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2005 Var der jeg .. maaange nydelige vogner azz.. men nå ekke jeg opphengt i et spess merke da.. akkurat nå har vi Tysk,svensk å amrikansk stål i gården Er nice di A8 hjula på sølv .. mere en til min svarte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2005 Var der jeg .. maaange nydelige vogner azz.. men nå ekke jeg opphengt i et spess merke da.. akkurat nå har vi Tysk,svensk å amrikansk stål i gården Er nice di A8 hjula på sølv .. mere en til min svarte.. Så deg så vidt ja (midt i enga...låg og fin), men rakk ikke å forevige bilen din før du var borte. Får prøve å gjøre noe med det på lørdag. Du kommer vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2005 Så deg så vidt ja (midt i enga...låg og fin), men rakk ikke å forevige bilen din før du var borte. Får prøve å gjøre noe med det på lørdag. Du kommer vel?? nei jeg måtte stikke,fruen måtte på arbe.. på lørdag? henger ikke helt med i denne svingen her.. vis det har vert noe denne helga så har jeg vert på hyttetur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...