Møte for nytt lokallags styre

Recommended Posts

Hei

Vi setter av en kveld nå i oktober hvor vi møtes og legger litt slagplan for lokallaget, fremtidige arrangement og året 2014, samt litt fordeling av oppgaver etc.

Datoer som tirsdag 15/10 og 22/10 er de jeg ser for meg, kom med det som passer best for dere i Styret :)

Dette blir på Peppe's i Strømmen 15/10 kl.18:00

Pr. nå ser kalenderen min bra ut for begge datoene, men heller litt mer mot 15/10. :)

begge dagene passer bra for min del så siden det er tirsdag.

Så det blir Per, meg og Arve og pizza da? :D Når lander vi dato? Kjekt å kunne ha den fastsatt for kalenderens skyld.

Så det blir Per, meg og Arve og pizza da? :D Når lander vi dato? Kjekt å kunne ha den fastsatt for kalenderens skyld.

Ser ut til at de fleste som har svart til nå er med på den 15/10 så da sier vi det blir den dagen.

Kommer tilbake med tidspunkt men skal prøve å bestille til 18 så det ikke blir så sent på kvelden.

Ser ut til at de fleste som har svart til nå er med på den 15/10 så da sier vi det blir den dagen.

Kommer tilbake med tidspunkt men skal prøve å bestille til 18 så det ikke blir så sent på kvelden.

Ble vi enige om kl.18 på peppes i Strømmen den 15. (neste tirsdag)? Har resten av styret fått med seg alt og stiller opp? :)

Stemmer det :)

Hei. Din reservasjon på Peppes Pizza - Strømsparken 15.10.2013 kl. 18.00 for max. 10 pers. er bekreftet (ref: 347858). Med hilsen Peppes Pizza - Strømsparken.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.