Møte for nytt lokallags styre

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vi setter av en kveld nå i oktober hvor vi møtes og legger litt slagplan for lokallaget, fremtidige arrangement og året 2014, samt litt fordeling av oppgaver etc.

 

Datoer som tirsdag 15/10 og 22/10 er de jeg ser for meg, kom med det som passer best for dere i Styret :)

 

 

Dette blir på Peppe's i Strømmen 15/10 kl.18:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr. nå ser kalenderen min bra ut for begge datoene, men heller litt mer mot 15/10. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge dagene passer bra for min del så siden det er tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det blir Per, meg og Arve og pizza da? :D Når lander vi dato? Kjekt å kunne ha den fastsatt for kalenderens skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det blir Per, meg og Arve og pizza da? :D Når lander vi dato? Kjekt å kunne ha den fastsatt for kalenderens skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at de fleste som har svart til nå er med på den 15/10 så da sier vi det blir den dagen.

 

Kommer tilbake med tidspunkt men skal prøve å bestille til 18 så det ikke blir så sent på kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at de fleste som har svart til nå er med på den 15/10 så da sier vi det blir den dagen.

 

Kommer tilbake med tidspunkt men skal prøve å bestille til 18 så det ikke blir så sent på kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vi enige om kl.18 på peppes i Strømmen den 15. (neste tirsdag)? Har resten av styret fått med seg alt og stiller opp? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det :)

 

Hei. Din reservasjon på Peppes Pizza - Strømsparken 15.10.2013 kl. 18.00 for max. 10 pers. er bekreftet (ref: 347858). Med hilsen Peppes Pizza - Strømsparken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.