#1 Skrevet Oktober 3, 2013 Selger en 1,8Liter 8v GTE motor komplett med K-jet styreenhet og sentral, coil, dynamo, luftfilterboks++ Motoren sitter i en en eiers bil som har gått litt over 200k km. Motoren starter med en gang og går bra! Denne passer vel også i golf 1 GTI skulle en tro?? Selges 4000.- ring 909 88 361 for info, står i Sande i Vestfold, 15 min fra Drammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2013 Selger en 1,8Liter 8v GTE motor komplett med K-jet styreenhet og sentral, coil, dynamo, luftfilterboks++ Motoren sitter i en en eiers bil som har gått litt over 200k km. Motoren starter med en gang og går bra! Denne passer vel også i golf 1 GTI skulle en tro?? Selges 4000.- ring 909 88 361 for info, står i Sande i Vestfold, 15 min fra Drammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2013 Unnskyld at jeg spør, men er den bilen i dårlig stand ettersom den demonteres? Er da litt sjeldent med 80 GTE da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 Unnskyld at jeg spør, men er den bilen i dårlig stand ettersom den demonteres? Er da litt sjeldent med 80 GTE da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2013 den gjør vei for en 2,2 20VT.., bilen er så bra at det blir 20VT, var egentlig planen å montere en 4,2ABH med turbo, men blir trangt om plassen og endel skjæring i karrosseri, derfor en "lett" modifikasjon og 20VT og ukappet karrosseri. bilen er veldig bra, en eiers bil dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2013 den gjør vei for en 2,2 20VT.., bilen er så bra at det blir 20VT, var egentlig planen å montere en 4,2ABH med turbo, men blir trangt om plassen og endel skjæring i karrosseri, derfor en "lett" modifikasjon og 20VT og ukappet karrosseri. bilen er veldig bra, en eiers bil dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...