1,8L 8V Audi 80 GTE motor selges (112HK)

Anbefalte innlegg

Selger en 1,8Liter 8v GTE motor komplett med K-jet styreenhet og sentral, coil, dynamo, luftfilterboks++

Motoren sitter i en en eiers bil som har gått litt over 200k km.

Motoren starter med en gang og går bra!

 

Denne passer vel også i golf 1 GTI skulle en tro??

 

Selges 4000.- ring 909 88 361 for info, står i Sande i Vestfold, 15 min fra Drammen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger en 1,8Liter 8v GTE motor komplett med K-jet styreenhet og sentral, coil, dynamo, luftfilterboks++

Motoren sitter i en en eiers bil som har gått litt over 200k km.

Motoren starter med en gang og går bra!

 

Denne passer vel også i golf 1 GTI skulle en tro??

 

Selges 4000.- ring 909 88 361 for info, står i Sande i Vestfold, 15 min fra Drammen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men er den bilen i dårlig stand ettersom den demonteres? Er da litt sjeldent med 80 GTE da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men er den bilen i dårlig stand ettersom den demonteres? Er da litt sjeldent med 80 GTE da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den gjør vei for en 2,2 20VT.., bilen er så bra at det blir 20VT, var egentlig planen å montere en 4,2ABH med turbo, men blir trangt om plassen og endel skjæring i karrosseri, derfor en "lett" modifikasjon og 20VT og ukappet karrosseri. bilen er veldig bra, en eiers bil dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den gjør vei for en 2,2 20VT.., bilen er så bra at det blir 20VT, var egentlig planen å montere en 4,2ABH med turbo, men blir trangt om plassen og endel skjæring i karrosseri, derfor en "lett" modifikasjon og 20VT og ukappet karrosseri. bilen er veldig bra, en eiers bil dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.