Facebook gruppe for vacn østfold

Anbefalte innlegg

Er detta en ide eller??

Er et dusin andre lokallag som har gjort detta, og jeg tipper bilder og info der inne fra "små treff" hadde vært smaklig for noen, kanskje hjelper det på å tine opp litt i lokallaget også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er detta en ide eller??

Er et dusin andre lokallag som har gjort detta, og jeg tipper bilder og info der inne fra "små treff" hadde vært smaklig for noen, kanskje hjelper det på å tine opp litt i lokallaget også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: detta skal ikke bli en erstatter for forumet, men heller et media for kjapp info og "chatting"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: detta skal ikke bli en erstatter for forumet, men heller et media for kjapp info og "chatting"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har det...

 

Navn på gruppa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har det...

 

Navn på gruppa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på Østfold lokallag så er du langt på vei.. Jeg la ikke med noen link av den enkle grunn at det er mye klaging over ting som ikke funker, men det er ikke mange som søker eller tar noe initiativ før klagene kommer.. :) På INGEN måte rettet personlig mot deg William! :)

Jeg la jo til og med ut link til neste lokallagstreff skapt av lokallagssiden her i Østfolddelen senest et par dager siden :)

 

Her er siden; https://www.facebook.com/pages/Vw-Audi-club-%C3%98stfold-lokallag/239090156129836?ref=ts&fref=ts

 

Igjen, IKKE ment mot deg William, mer generelt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på Østfold lokallag så er du langt på vei.. Jeg la ikke med noen link av den enkle grunn at det er mye klaging over ting som ikke funker, men det er ikke mange som søker eller tar noe initiativ før klagene kommer.. :) På INGEN måte rettet personlig mot deg William! :)

Jeg la jo til og med ut link til neste lokallagstreff skapt av lokallagssiden her i Østfolddelen senest et par dager siden :)

 

Her er siden; https://www.facebook.com/pages/Vw-Audi-club-%C3%98stfold-lokallag/239090156129836?ref=ts&fref=ts

 

Igjen, IKKE ment mot deg William, mer generelt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.