Facebook gruppe for vacn østfold

Recommended Posts

Er detta en ide eller??

Er et dusin andre lokallag som har gjort detta, og jeg tipper bilder og info der inne fra "små treff" hadde vært smaklig for noen, kanskje hjelper det på å tine opp litt i lokallaget også :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er detta en ide eller??

Er et dusin andre lokallag som har gjort detta, og jeg tipper bilder og info der inne fra "små treff" hadde vært smaklig for noen, kanskje hjelper det på å tine opp litt i lokallaget også :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps: detta skal ikke bli en erstatter for forumet, men heller et media for kjapp info og "chatting"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps: detta skal ikke bli en erstatter for forumet, men heller et media for kjapp info og "chatting"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har det...

 

Navn på gruppa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har det...

 

Navn på gruppa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Søk på Østfold lokallag så er du langt på vei.. Jeg la ikke med noen link av den enkle grunn at det er mye klaging over ting som ikke funker, men det er ikke mange som søker eller tar noe initiativ før klagene kommer.. :) På INGEN måte rettet personlig mot deg William! :)

Jeg la jo til og med ut link til neste lokallagstreff skapt av lokallagssiden her i Østfolddelen senest et par dager siden :)

 

Her er siden; https://www.facebook.com/pages/Vw-Audi-club-%C3%98stfold-lokallag/239090156129836?ref=ts&fref=ts

 

Igjen, IKKE ment mot deg William, mer generelt.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Søk på Østfold lokallag så er du langt på vei.. Jeg la ikke med noen link av den enkle grunn at det er mye klaging over ting som ikke funker, men det er ikke mange som søker eller tar noe initiativ før klagene kommer.. :) På INGEN måte rettet personlig mot deg William! :)

Jeg la jo til og med ut link til neste lokallagstreff skapt av lokallagssiden her i Østfolddelen senest et par dager siden :)

 

Her er siden; https://www.facebook.com/pages/Vw-Audi-club-%C3%98stfold-lokallag/239090156129836?ref=ts&fref=ts

 

Igjen, IKKE ment mot deg William, mer generelt.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.