Anbefalte innlegg

Fotoboksen i fløyen er aktiv...nordgående løp første boks!

 

 

Ikke spør?

 

Hva er botsatsen for 93-95? Og det blir vel to prikker?

 

Jaja, første siden jeg fikk lappen dvs 7år... unlucky bastard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må du slutte med denne råkjøringe JG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej vart tatt av sivilbil i sørgående løp...kremt....95 i gjennomsnitt på 2 kilometer men ej fikk ingen prikker :) heldigvis so va d før februar!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipe greier JG.

du blir vel 2600 fattigere og 2 prikker rikere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værste av alt jeg var klar over at jeg lå såpass, og jeg så boksen. Men i det jeg skulle bremse var det tanke sent.

 

TRekker dem ikke fra feilmarginer på fotobokser, såfall er jeg nede i kanskje 89-92km/t og da er det ikke mere enn en prikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er uskikker på det prikksystemet hvor grensen går.

Men de trekker jo fra noen km. Så det blir gjerne ikke så gale allikavel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotoboksen i fløyen er aktiv...nordgående løp første boks!

 

 

Ikke spør?

 

Hva er botsatsen for 93-95? Og det blir vel to prikker?

 

Jaja, første siden jeg fikk lappen dvs 7år... unlucky bastard

 

Denne løken presterte det samme i november i fjor. Hadde ca 100 på speedoen da det blinket. Det resulterte i 93 km/h i 80 km/h sone = 2000 kr. Ingen prikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk 3600kr for 97km/t i damsgaarden for en maaned siden, to prikker.

har du ca 95 slipper du vel unna med ''bare'' 2600-2800. De trekker vel fra 3km/t i saakalt feilmargin...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, er dere alle bergenser??? eller bodd her i maaange år??? da burde dere vite HVOR boksene ER ikke NÅR de ER på!!!

 

har sjøl blitt tatt i nordre løp første boks, 100 på meter'n og 90 på papiret, men det var like før prikksystemet 1700 i bot!!

 

Så nå "kjørefort-bremsefort-kjørefort" jeg forbi boksene tar ingen sjanser!!

 

Artig å se på de som blir blinket jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjoert forbi den boksen million ganger, men var vel det at jeg ga gass for tidlig vet eg, fotoboks-dragracing-fenomenet.

Var foroevrig paa vei til aremun paa treff naar det skjedde. Godt at statens innkrevningssentral har gode ordninger paa avbetaling:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjoert forbi den boksen million ganger, men var vel det at jeg ga gass for tidlig vet eg, fotoboks-dragracing-fenomenet.

Var foroevrig paa vei til aremun paa treff naar det skjedde. Godt at statens innkrevningssentral har gode ordninger paa avbetaling:)

 

Ja godt dem har det, rentefritt til og med :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var papiret kommet i posten...

 

Blinket til 89 km/t....resultat: 1600,- og ingen prikker. Eller tre dager å spikre paller eller vindus karmer...

Moral...stor misvisning på speedometer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var papiret kommet i posten...

 

Blinket til 89 km/t....resultat: 1600,- og ingen prikker. Eller tre dager å spikre paller eller vindus karmer...

Moral...stor misvisning på speedometer:)

 

Og god sikkerhetsmargin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Psst!

En fugl visket meg i øret at fotoboksene står ved det 4. og det 7. nødlysskiltet(grønt) i taket i nordgående retning, og ved det 6. i sørgående...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værste av alt jeg var klar over at jeg lå såpass, og jeg så boksen. Men i det jeg skulle bremse var det tanke sent.

 

TRekker dem ikke fra feilmarginer på fotobokser, såfall er jeg nede i kanskje 89-92km/t og da er det ikke mere enn en prikk.

Feilmargin på fotoboks er 3kmt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotoboksen i fløyen er aktiv...nordgående løp første boks!

 

 

Ikke spør?

 

Hva er botsatsen for 93-95? Og det blir vel to prikker?

 

Jaja, første siden jeg fikk lappen dvs 7år... unlucky bastard

 

Jeg ble kokket inn til 94 km/h i 80-sonen og slapp unna uten prikker, og ble da forltalt at jeg hadde vært heldig for hvis jeg hadde hatt 95 km/h så hadde det blitt prikk også på meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk også en slik "bruke skattepenger på andre ting enn du hadde planer om" for ca 14dager siden... var på vei hjemm fra bergen ca kl 23.00 på en onsdag kveld.....regnet å greier... 4200k... å to prikker : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.