Gokart 'LeMans' på Håsken søndag 13. oktober

Anbefalte innlegg

Hallais alle motordesperadoer i VACN!

 

kartene.jpg

 

Lørdag og søndag arrangerer Kartutleie i Andebu en heidundrandes avslutning, da de skal ha nye karter neste år. De har forsøkt å nå ut til mange, men jeg fikk vite det først i dag. Se detaljer på http://www.kartutleie.no/.

Jan Arild nevnte at det ikke var så mange påmeldte ennå, så tid og evt. pris kunne bli endret noe. (i vår favør, går jeg ut fra.) Problemet er at det er påmeldingsfrist i morgen FREDAG kveld kl 2300 for løpet søndag, lørdagen er allerede fristen gått ut for.

 

Er det noen som kunne tenke seg dette, så diskuter dette litt brennkvikt under her!

Jeg burde nok helst fikse ferdig Nazze, men gokart er jo innmari morsomt.. :P (Kom akkurat fra en 4-heater med jobben i dag!)

 

Anyone?

Tror vi bør være 5-6 for å kjøre full tid, men som sagt _kan_ det bli endret, og kanskje man får kortere tid med flere karter og mindre team, men fortsatt omtrent samme kjøretid pr. fører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært moro, men litt for mye som skjer for tiden.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg;)

Må bare ha nermere beskjed;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Da ser det dessverre ut som VACN Vestfold ikke klarer å stille med nok manpower, og med 3,5 time igjen til fristen ser det dessverre mørkt ut for dette prosjektet.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tak i en av de gamle kartene da, slenge på en aspiratorfemmer bakpå så skal vi se hvem som går lengst av banen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.