Lite streetmeet i Maridalen?

Anbefalte innlegg

Er jo blå himmel og knallsol (litt kaldt, men nordnorsk sommer) så da kunne det jo vært morsomt å tatt en tur opp i maridalen for et lite uoffisielt treff.

I dag eller i morgen? Er det noen interesse? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våkna nå så hvor hen da jeg ligger i senga bak ruinene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jeg ble sittende med BF4 beta, kan vi ikke si at vi møtes i morgen 13:30-ish på den store parkeringsplassen på Skar? Helt innerst i dalen. :) Kan fyre en engangsgrill og noen pølser om folk er sulten på en lunsj :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på biltema så så ikke oppmøte tid før nå, er det no folk der?

Tar meg 35 mim og kjøre så er kjekt og vite om det er noen der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på biltema så så ikke oppmøte tid før nå, er det no folk der?

Tar meg 35 mim og kjøre så er kjekt og vite om det er noen der:)

 

Jeg foreslo i morgen 13:30, Espen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! leste feil:p Da passer det dårlig når det er familiemiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare kom med forslag til annet tidspunkt :) Er bare for å si hei og titte litt på bilene og kanskje ta en liten cruise gjennom Maridalen :) Deilige veier om det ikke er en million rulleski/sykkelister der da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ta turen om været er varmt:) kjørt mye oppi der før, jobbet på skolen der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er oppi her en tur nå, skal traske i skogen med svigers. Om noen vil ta turen og møtes litt senere på dagen er jeg nok game for en tur til :) Akkurat nå er det ganske mange biler på parkeringen på Skar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare kom med forslag til annet tidspunkt :) Er bare for å si hei og titte litt på bilene og kanskje ta en liten cruise gjennom Maridalen :) Deilige veier om det ikke er en million rulleski/sykkelister der da :P

 

Nå svarer jeg litt seint men, hadde jo vært morro og møttes en kveld og cruise en runde i oslo/akershus også stoppa på en parkeringsplass et sted og skravla litt. Istede for mcdonals en dag eller no. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå svarer jeg litt seint men, hadde jo vært morro og møttes en kveld og cruise en runde i oslo/akershus også stoppa på en parkeringsplass et sted og skravla litt. Istede for mcdonals en dag eller no. =)

 

Jeg er enig! Skal ta det med resten av styret i morgen, så får vi dratt igang en større aktivitetskalender for Oslo/Akershus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.