Pulverlakkering i Trondheims området?

Anbefalte innlegg

Hvor anbefaler derre å pulverlakkere i nærområdet?

Har en snøscooter som skal få lit puss før vinteren og noen 18" felger som skal lakkes å brukes som vinter felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknolakk på Selsbakk har jeg brukt et par ganger med bra resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknolakk har flyttet til Heimdal nå. Ligger like ved Tevo. Har selv brukt de på felger, samt skal levere noe skuterdeler der i morgen om de er ferdig sandblåst da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vedrørende Teknolakk, hvor mye må man regne med per felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknolakk har flyttet til Heimdal nå. Ligger like ved Tevo. Har selv brukt de på felger, samt skal levere noe skuterdeler der i morgen om de er ferdig sandblåst da :)

 

Tror du mener Industrilakk, som riktig nok ligger rett ved Tevo. Kan anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vedrørende Teknolakk, hvor mye må man regne med per felg?

 

Har hørt det er rundt 250 per felg på Teknolakk.

 

På Industrilakk ble jeg fortalt at det ble 1000 inkl mva for ett felgsett, så de ligger ganske likt der. Jeg bruker i allefall Industrilakk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Industrilakk og teknolakk har vel slått seg sammen nå? Ligger i samme bygg i allefall :) Hentet snøskuterdeler derfra forrige uke. Billig og bra lakkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Industrilakk og teknolakk har vel slått seg sammen nå? Ligger i samme bygg i allefall :) Hentet snøskuterdeler derfra forrige uke. Billig og bra lakkert :)

 

Stemmer sikkert det! Mener at han som starta Industrilakk tidligere jobbet hos Teknolakk. Så da har de sikkert funnet veien sammen igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved lakkering av felger må de da sandblåses først eller gjør de alt slik at det er bare å ta av dekk og levere inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må leveres uten dekk og ferdig sandblåst. Tidligere hadde de ikke mulighet (regner med de ikke orker heller) til å sandblåse.

 

www.blaseshop.no sandblåser i Trondheim (Fjøsvollan)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er nå ferdig blåst til blåseshop og levert teknolakk for lakkering ;)

 

Teknolakk sandblåser ikke så de måtte oppom blåseshop en tur først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt det er rundt 250 per felg på Teknolakk.

 

På Industrilakk ble jeg fortalt at det ble 1000 inkl mva for ett felgsett, ...

 

Teknolakk tok rundt 700,- NOK RILUM. Sponset de med ei kake for go service i tillegg. Funket alltid bra for meg. Og Kake var de alltid glade for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere. Teknolakk og Industrilakk har i fjor slått seg sammen og holder til på Tiller. Blåseshop (Jorg) holder til på Rødde. Prisen hos Teknolakk var for noen år siden på ca 700. De siste to-tre årene har begge tatt 250 pr felg, som må være klargjort for lakkering og uten dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere. Teknolakk og Industrilakk har i fjor slått seg sammen og holder til på Tiller. Blåseshop (Jorg) holder til på Rødde. Prisen hos Teknolakk var for noen år siden på ca 700. De siste to-tre årene har begge tatt 250 pr felg, som må være klargjort for lakkering og uten dekk.

 

Jorg har fllytta til et større lokale på Fjøsvollan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det er nytt for meg. Takk for info. På hjemmesiden hans står fortsatt Åsvegen på Rødde... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns servicen på både jorg og teknolakk er meget god.

Ska hente ett sett felger på onsdag, skal bli morro se hvor bra lakken ble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.