Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vi i styret har nå i etterkant av Hunderfossen treffet vurdert å bytte ut denne treffplassen til fordel for en annen.

Dette har litt grunnlag i pris av treffplass og lavo.

Men i hovedsak synes det er kjipt av vi må gå inn som fest brems på grunn av det skal være stille etter klokken 11 på plassen med hensyn av de andre gjestene.

 

Vi spør derfor dere om dere vet om en plass vi kan bruke til framtidige treff hvor vi står litt mer "fritt" med tanke på at dette er et helge treff hvor mange av oss ønsker litt festligheter i etterkant av treffet.

 

Ting og tenkte over:

 

  • Lokasjon (Litt sentralt med tanke på reisende fra Oslo regionen og i motsatt enda)
  • Naboer i området rundt, med tanke på festligheter (Støy)
  • Overnattings muligheter
  • Muligheter for Strøm, Vann, WC og lignende
  • Godt tilegnet med tanke på utstillings biten av treffet da en stor andel av bilene våre er lave, samt ved dårlig vær om plassen kan bli veldig gjørmete osv (men så klart vil vi jo alltids bestille godt vær i god tradisjon)

 

Så vi ønsker da veldig gjerne tips og innspill i forbindelse med en ny treff plass.

Flere av dere har kanskje vært på treff i regi av andre før også og har i den forbindelse kanskje forslag til gode plasser ? :)

Forslagene kan dere gjerne skrive direkte i denne tråden, eller på PM / vår facebook side om dere ønsker det :)

 

Hilsen Styret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Om ikke veldig lenge starter jeg i ny jobb i Olympiaparken avd. Birkebeiner Skistadion på Lillehammer. Når jeg var der på omvisning streifet faktisk den tanken meg at det måtte være er fin plass å arrangere treff på. Dette er et anlegg som har flere arrangement iløpet av året (bla. russetreffet) så det kan tenkes at ting ligger godt til rette rent praktisk for å kunne holde et treff der. Godt skiltet, ikke veldig mange naboer mtp. støy, det er ikke umulig at det kan ordnes med overnatting, vann/strøm osv. er tilgjengelig og det er asfaltplass å holde utstillingen på:) Dette er noe jeg kan se nærmere på etter hvert om det skulle være av interesse.

 

Mvh

Stig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Om ikke veldig lenge starter jeg i ny jobb i Olympiaparken avd. Birkebeiner Skistadion på Lillehammer. Når jeg var der på omvisning streifet faktisk den tanken meg at det måtte være er fin plass å arrangere treff på. Dette er et anlegg som har flere arrangement iløpet av året (bla. russetreffet) så det kan tenkes at ting ligger godt til rette rent praktisk for å kunne holde et treff der. Godt skiltet, ikke veldig mange naboer mtp. støy, det er ikke umulig at det kan ordnes med overnatting, vann/strøm osv. er tilgjengelig og det er asfaltplass å holde utstillingen på:) Dette er noe jeg kan se nærmere på etter hvert om det skulle være av interesse.

 

Mvh

Stig

 

Jeg må si at dette høres veldig bra ut :)

så om det viser seg at dette kan være en plass vi kan bruke så hadde jo det vært toppers!

hold oss gjerne oppdatert!

 

Og om andre sitter på flere forslag så er det bare å komme med dem! her blir alt tatt til vurdering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å høre med Norsk Skogmuseum i Elverum? De har et stort jorde nord for museumsbygningen, en stor asfalt parkeringsplass og en stor grusplass.

Så lenge treffet ikke krasjer med De nordiske jakt og fiskedager, så er jo veldig lite av dette i bruk.

Det er heller ingen bolighus i nærheten, så det trenger nok ikke være stille klokken 23 der vil jeg tro.

Det er også kort vei til sentrum, hvis noen skulle føle behov for en bytur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å høre med Norsk Skogmuseum i Elverum? De har et stort jorde nord for museumsbygningen, en stor asfalt parkeringsplass og en stor grusplass.

Så lenge treffet ikke krasjer med De nordiske jakt og fiskedager, så er jo veldig lite av dette i bruk.

Det er heller ingen bolighus i nærheten, så det trenger nok ikke være stille klokken 23 der vil jeg tro.

Det er også kort vei til sentrum, hvis noen skulle føle behov for en bytur.

 

Vi har tenkt tanken og vært i kontakt med eier da denne plassen var det første vi tenkte på.

Desverre var det veldig strengt her med tanke på festligheter (måtte leie egen plass for dette)

Samt leie av grusplassen alene var hårreisende dyrt, kostet mange ganger mer en hva eks Hunderfossen koster, selv med leie av lavo

Derfor ble dette fort stemt ned og derfor vi da spør om tips i denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helgøya da? Vwacm har BugCamp der hvert år siste uka i mai.Masse skam-senka bobler.Usikker på åssen de gjør det med strøm og dass, men man har jo Mjøsa i nærheten.Butikk for kjøp av øl på andre siden av brua også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helgøya da? Vwacm har BugCamp der hvert år siste uka i mai.Masse skam-senka bobler.Usikker på åssen de gjør det med strøm og dass, men man har jo Mjøsa i nærheten.Butikk for kjøp av øl på andre siden av brua også.

 

Støtter det. Kjempefint på Helgøya, kjørte selv Helgøya rundt med min BMW 2002 i sommer. Fikk ved flere anledninger tårer i øya, det hele minnet meg om Flåklypa med familier som satt i sine respektive innkjøringer med campingbord, kaffekopper og norske flagg! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt treff der før, eller fest etterpå! men det var så dårlig vei ut dit da(3 år siden ca), har ikke kjørt dit på ei stund nå da så veit ikke om det er noe bedre nå;) ellers fin plass!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.