#1 Posted October 21, 2013 Er på jakt etter nye vinterhjul til Audan. Må vere ok felger 17'' eller 18'', et rundt 35, med gode kvalitetsdekk, ikke noe dårlige ''huggi-buggi'' dekk. Hjulene bør befinne seg i Østlandsområde Ta kontakt på pm eller i tråden om du har noe ligende. Lars 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted October 25, 2013 (edited) Jeg har 4 stk 17" dekk Hakkapeliitta R da 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted October 25, 2013 Är evt intresserad av de Kenneth, beroende på hur de ser ut. Om inte Lars köper de då. Kan hämta i helgen jag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted October 25, 2013 Hva med disse: http://forum.vacn.no/showthread.php?263022-Nokian-Hakka-7-215-55-17-quot-m-orig-felger 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted October 29, 2013 hei. jeg har originale audi felger. med 225 50 17 yokohama vinterdekk. Men ett dekk er noe skakkslitt. resten er i orden. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted October 29, 2013 Hvis alt går etter planen har jeg skaffet meg et sett allerede. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...