Anbefalte innlegg

Nå kan man jo egentlig si att vintersesongen er i gang, og i den forbindelse går treffene over i "vintermodus" fra 1 november med treff annenhver uke. I den forbindelse lurer jeg på hvilken dag som passer folk best og komme på treff? Er åpen for forslag til både treff sted og dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare uflaksen min tar en slutt, så passer de fleste dager for meg. Sted kan vel være et samme. Eller er noen innspill ang dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sted er ikke av noen betydning for min del bare det ikke blir lenger og reise ;)

Men dager så har jeg trening Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag pluss kamper på søndager :P Men mulig vi skal droppe onsdags treninger utover :) Men når har jeg hatt ganske mye med treninger pluss opppussing av huset som har tatt tiden min, men jeg kommer sterkere tilbake :)

Men den dagen som passer best for meg er egentlig torsdag for da trener vi fra 17-18 så da er jeg tidlig ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.