Sport quattro "replica" ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Ønsker kjøpe en eldre audi , sport quattro eller no lignende , må helst vare godkjent ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett annonsen din . Er en tøff bil detta , men har du no dokumentasjon på rustarbeidet på den ? Og følger det med orginal innsprut ? En del arbeid å få på orginal delene på motor og få skilt på den igjen ser i for me ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta noen bilder av den rusten som er der, er bare og slipe ned og lakke, er ikkje noke sveise proskjekt, har bilder fra når eg pussa den ned sist gang.

Trur eg har eit org 10vt mekanisk sprut ja, men ska no ikkje vere nødvendig og bygge om det til org. Får benka bilen til 200hk og vis dei papira så skal det vere godt nok det, evnt hive på org turbo og manifold, trur eg har det ligende og :) så skal ikkje vere så alt for mykje arbeid for og få den gjennom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har gammal quattro med skilt da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en orginal rød ur m sort skinn soltak 1983 gått 85000km !! som jeg vurderer og selge.

er godkjent som veteran m bevarings verdi. kan nåes på tlf : 91124544

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.