5-112 Originale 8,5x18 A8 ET45 "Fat Fives" m/ Pirelli P Zero Rosso 235/40-18

Anbefalte innlegg

Originale Audi A8 felger fra -05. Alle 4 felger ble glassblåst og lakkert i 2012. De er helt strøkne bortsett fra en liten kantskade på den ene felgen. Ingen stygge hakk eller riper.

 

2 dekk bør byttes. Ellers er det godt med mønster igjen på 2 stk. Kvalitetsdekk.

 

Vurderer kun salg av disse. Dette er sjeldne felger, så selges kun til rett pris.

 

HBO Kr. 8000,-

135.jpg

134.jpg

268.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 45, oppdatert første post nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderes fortsatt solgt til rett pris. Har hatt flere henvendelser, men ingen som har hentet disse ennå.

 

Tar gjerne imot innbytteforslag, men ikke hva som helst;) Ser etter originale Audi-felger i 18" eller 19". De må være strøkne og runde med bra dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 19" ocean race felger. med dekk. bytte?

helt nye uten en ripe. kjnørt kanskje 1mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaaa, har du bilder da, Ole-Emil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges kun komplett. Skal du ha annen dimensjon, så er det fullt mulig å selge de 2 beste dekka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender du meg en mld til 48281846 så skal jeg sende deg bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet med felgbytte med mellomlegg fra min side? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hva har du å tilby da, Magnus? Er åpen for det meste, men ser primært etter originale 18" eller 19"Audi hjul med skikkelige dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har RH AV Prestige 18" som trenger litt restaurering, har tuv på de, skal vist vær veldig spesielle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, ønsker ikke å restaurere felger nå. Men Fat Fives'a kan fortsatt bli dine for hbo Kr. 8000,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.