Østfold: Felles leir/camp på Våler

Anbefalte innlegg

Siden dette ble så vellykket ifjor kan vi jo prøve å få til dette i år også og flere av oss har mer eller mindre planlagt dette allerede. Se forøvrig tråd om felles kjøring for avtale av tid for kjøring oppover, men vi regner med å dra en gjeng på fredags ettermiddag/kveld.

 

Vel oppe setter vi opp partyteltet og prøver å henge opp klubbseilet så alle kan se hvor lokallaget holder til.

 

Jeg oppfordrer da alle som skal oppover i helga og som har planer om å sove på plassen, eller bare være der på kvelden å stikke innom teltet for litt sosialt samvær :grouphug:

Var skikkelig moro ifjor iallefall :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nytt medlem må en jo se hvordan dette er hvis bilen starter : bh :

Men når blir det evt felles kjøring oppover? Fredag eller lørdag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok mest sannsynlig kjøring oppover på fredag for en del av oss.. Kjører i 17.00 tiden tør jeg tippe, uten å ha avklart noe 100% enda..

 

O.T Er det en sort RS2 du har? Går jo ikke så mange rundt her og har lagt merke til en sort RS2 som har vært parkert på Kråkerøy iblant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke sort, men RS2 blå : rock :

Største porsche calipperne, borra og fullventilerte skiver. Sorte porsche calippere bak(bytta) ellers orginal. Påmontert poppoff og KN filter gjort av ES tuning i trondheim.

Står nå på dahles auto med en motor som ikke vil gå : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om å sove på vålerbanen eller på leiren ..? Hadde ikke planer om å reise opp pga laksestart i gaula (ja ja kall meg gal) men der er det litt mye vann.

 

Hørte det var fult på terningmoen eller hva det heter. Får heller skru ut innredniga av T5'n å bruke den som sove plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det egentlig banen ligger : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg strever fortsatt med å finne barnevakt, men gjør jeg det kommer jeg og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om å sove på vålerbanen eller på leiren ..? Hadde ikke planer om å reise opp pga laksestart i gaula (ja ja kall meg gal) men der er det litt mye vann.

 

Hørte det var fult på terningmoen eller hva det heter. Får heller skru ut innredniga av T5'n å bruke den som sove plass.

 

Det blir å sove på banen ja, det er jo litt av "schjarmen" det ;)

 

 

Kim : Banen ligger i Våler i Solør, ganske enkelt å finne frem om du følger skilt til Elverum.. Er baer å henge seg på sammen med resten av gjengen som muligens kjører på fredag, og uansett er det nok noen som drar på lørdag også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været for de som bryr seg om sånt ;)

http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=654687&utmy=6729039&meter=162&sted=Våler&maplevel=5

 

Er klar på fredagen jeg også, så sant det ikke bøtter ned, (slik det gjorde i fjor)...

 

Lurer på om jeg skal få lånt med meg et kappet 200 liters fat fra jobben, til grill, men er det noen som evt. kunne hatt mulighet til å frakte det oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været for de som bryr seg om sånt ;)

http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=654687&utmy=6729039&meter=162&sted=Våler&maplevel=5

 

Er klar på fredagen jeg også, så sant det ikke bøtter ned, (slik det gjorde i fjor)...

 

Lurer på om jeg skal få lånt med meg et kappet 200 liters fat fra jobben, til grill, men er det noen som evt. kunne hatt mulighet til å frakte det oppover?

 

Det hadde jo vært supert da! Lagde jo et slikt i anledning hovedtreffet ifjor jeg, men spør meg ikke hvor det er blitt av.. Hvis Thomas får fiksa barnevakt så kan vel ha kanskje ta det med, eller hva Thomas?

 

Men når drar vi da? Er jo fredag allerede imorgen : eek :

 

Jeg pakker klart alt idag og er klar for å dra imorgen etter jobb.. Hva med å kjøre samlet fra Mosseporten ca. 17.30, så kan alle som er intr. i kolonne oppover møtes der?

 

Jeg tar med partyteltet og Nikolai muligens grill da, kan jo ikke slå feil dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva?? ta med grill?? sikkert!

 

hvor er den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva?? ta med grill?? sikkert!

 

hvor er den?

 

Hehe, det får`n si! Er bra vi har deg Thomas.. Grill, ekstra sett med dekk/felg, telt, hva mer kan vi proppe bilen din full med... : klø ::nana:

 

Ring Nikolai ang grillen, hadde vært gull med en skikkelig grill, ikke bare engangsgriller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke får kommet meg, men slik er det og ha besøk av Nordlendinger-.... : bh :

 

Dere får kose dere...svartsjuk er jeg ja... : gråte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen utgår, ingen igjen på jobben, men engangs grill er gull verdt er det ikke : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.