Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe chip til vår a4 b5 :)

 

Øyvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan chip er det du trenger, årsmodell er bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan chip er det du trenger, årsmodell er bilen?

Ønsker en med litt hk da, bilen er en 97 modell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en vanlig 190hk BSR chip. 900 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ecu liggende med bsr. Men dette er første gen ecu til b5. Mener den ble byttet i 97 ca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skillet kom i tidlig / midten av 97 ja. Kan være både og på en 97 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å kjøpe chip til vår a4 b5 :)

 

Øyvind

 

Tror det kan være lurt om du finner ut serienummeret på ecu og motronic-versjon, tipper det er motronic 3 eller 5.

Jeg ville helt klart kjøpt en ferdig chipet ecu uten startsperre eller om du får koda om startsperra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 eller 5 kontakter på ecu? Jeg har liggende til begge... har du vagcom så finner du delenummer på ecu. Startsperre er lett og programmere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid greit å ha delenr ja.! det kan fint hende det fungerer greit selvom det er annerledes, men ikke alltid. Dog har jeg selv kjørt med Golf 1.8T ecu på både A4 og passat. gikk litt høyere på tomgang eller ok :-)

 

Og som Kenneth nevner, startsperra på disse er lette og programmere med vcds'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt me7 fra passat på a6 jeg og. Motoren gikk greit, men var et par bugs som tomgang osv. som du nevner her :)

 

På immo 3 må du ha pin koder. Jeg vet ikke helt hvordan det er på de tidligere versjonene, men mulig det går uten der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Immo 2 som b5 har fra 1995 til ihvertfall litt ut i 98 er hur enkel som helst. Ganske sikker på at de med immo i instrument panelet har samme prosedyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og få noen delenummer på bordet har jeg kjørt både 5 stikk med nr 557 motorstyring og 557t og 557p med 2 stikk i b5 1995. Her byttet jeg selvfølgelig også ledningsnett. 557t tok jeg fra en passat 1998 fwd. Prøvde også en 558d uten at jeg klarte og programere startsperra på den.

 

Jeg har en 557p liggende med litt stygg boks som går for 700 pluss frakt, prøvekjørt for 1 uke siden med ca 1bar på k03-005.

558d boksen er flotters og selges gor 1000+ frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Immo 2 som b5 har fra 1995 til ihvertfall litt ut i 98 er hur enkel som helst. Ganske sikker på at de med immo i instrument panelet har samme prosedyre.

Skjønner, høres jo greit ut:) Aldri prøvd på disse, men på det som går via instrumentpanelet. Der har jeg alltid trengt pin kode for å logge inn fra vcds. Uten de må du ha vag tacho eller hva disse piratkablene heter som bryter igjennom brannmuren om jeg kan kalle det for det og henter de ut for deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner, høres jo greit ut:) Aldri prøvd på disse, men på det som går via instrumentpanelet. Der har jeg alltid trengt pin kode for å logge inn fra vcds. Uten de må du ha vag tacho eller hva disse piratkablene heter som bryter igjennom brannmuren om jeg kan kalle det for det og henter de ut for deg:)

 

Usikker her, men det er 2 måter og gjøre det på: det ene er og programmere nøkkel for nøkkel. Den enkle måten er og lære (adaptation) motorstyringen de kodene som ligger i immo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker her, men det er 2 måter og gjøre det på: det ene er og programmere nøkkel for nøkkel. Den enkle måten er og lære (adaptation) motorstyringen de kodene som ligger i immo...

 

Ja.. Og begge måtene kan gjøres med vcds sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er også intrisert i chip? audi a4 1.8tq 1998mod men 2 stikkere? noen som har? 95524070

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 stk. Begge med 1 bar chip hva er delenummeret på din gamle boks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.