Derfor har vi NSDAP-regime i Ski..

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig stolt av å bo i Ski, ja jeg er veeeeeldig stolt av det... Jatta jatta... :tilber:: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... og moralen er: Hvis du har belte på deg er det tillatt å sitte på taket ?

 

 

: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takgrind og lastestropp? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takgrind og lastestropp? : haha :

 

Tenkte på det. Men da helst med E-merka stropp;) (og hjelm...).

 

Tror nok politiet leita med "lys og lykte" etter noe å straffe dem for, med en bedre begrunnelse enn at "dette synes vi er uaktsomt...". Utrolig at de ikke smørte på med mere "paragrafbrudd".

 

Uansett: Dette var tåpelig gjort (å sitte på taket), og det føyer seg bare pent inn i rekka av begrunnelser Follopolitiet har for å stoppe oss med litt mer spesielle biler.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig! dette er vel et klassisk eksempel på hvordan en skal oppføre seg hvis en vil ha bråk med øvrigheten. Tenk hvis de hadde blitt skadet da? Sjåføren er vel ikke særlig høy i hatten nå nei.. Hvis en absolutt vil sitte på taket får en gjøre det når en er russ og kjører i tog eller hjemme på gårdsplassen!

 

Selv synes jeg det er utrolig mye politi på veiene her i området, ikke det at jeg gjør noe særlig ulovlig, men blir jo litt nervøs uansett! Blir det stopp og kontroll er det sikkert nok ting å sette fingeren på ved bilen..

 

Det aller verste er som du sier at dette ødelegger for alle oss andre som oppfører seg sånn noenlunde i trafikken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.