Anbefalte innlegg

Ny video fra mannen som har godt med penger, og er flink til å leke med små AWD Ford'er. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håndtere bil det har`n greie på! Imponerende!: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker hos meg. Både i denne tråden og viderelinket til YouTube. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, funker nå igjen ja. Fikk en feilmelding ala at "bruker har ikke offentliggjort videoen" eller hva det nå enn sto...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var han tilbake! :) Lurer på om det kun er at Ken har pengene/sponsen til å gjøre dette eller om det er få som faktisk har ferdigheten.... De 180 før han kjører igjennom containerne er virkelig imponerende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var han tilbake! :) Lurer på om det kun er at Ken har pengene/sponsen til å gjøre dette eller om det er få som faktisk har ferdigheten.... De 180 før han kjører igjennom containerne er virkelig imponerende!

 

Sikkert mange som er uenige med meg, men tror nok dette heller går på Penger, Resurser og mulighetene, enn ferdigheter. Tror det finnes X antall andre personer som fint kunne kjørt disse løypene på samme måte etter å ha trent på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går egentlig ut ifra det.. Men synes det er rart at det nesten bare er Ken som gjør det... I rally er det kanskje ikke mye penger å hente, så forstår at de ikke bidrar så mye. Men folk i drifting miljøene (som har Red Bull eller Monster bak seg) burde kunne få inn resursene til å gjennomføre det.

 

 

Jeg husker jeg var på Solberg sitt show når de var i Stavanger og ble imponert over kontrollen Petter viste på den lille banen. Virker som at han (og) er bedre når han leker seg enn når han kjører løp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du skal holde driftegutta unna dette... :P Har sett flere som er drøyt gode til å drifte sette seg i AWD bil, og det ser ikke bra ut.

Så en ting som mange tar feil av er at folk som er flinke til å kjøre rwd, ikke nødvendigvis kan kjøre awd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mye trening i bilen til block kunne nok mange fått til dette. Når man tenker på hvordan denne bilen er satt opp med motor, sekvensiell kasse/ paddelahift, antilagg og differ man bare kan drømme om er den nok rimelig lettkjørt for noen som har litt peil på 4wd sladding:) tror jeg da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går egentlig ut ifra det.. Men synes det er rart at det nesten bare er Ken som gjør det...

 

Vel, tror ikke grunnen til at de lager sånne filmer er moro skyld. Dette er utmerket reklame for sponsorene, og mest av alt for Ford, som satser masse penger på å få Fiesta inn på USA-markedet, og også for Monster og DC. Sistnevnte er eiet/grunnlagt av Ken Block. Med filmer som dette, og å ha Ken Block som fører, så sikter de helt og holdent mot kjøpegruppene 16-35 år. Husk også på at X-games er superduperpopulært i statene, og Ken Block er en av de aller største X-gamere av dem alle. Og det er nettopp i X-games at denne typen kjøring forekommer, ikke i WRC rally-løypene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er ikke ken block noen dårlig rally sjafør heller egentlig, så han i sverige i 2011 hans første gang på snø

14 43 K. BLOCK M A1 3:40:48.4 0 3:40:48.4 +2:54.1 +16:51.8 altså nesten 17 min bak vinner hirvonnen som har noen tusen mil på snø og is.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, han er ikke det, men WRC er ikke hans hovedgesjeft, det er det faktisk GRC som er, hvis man ser på listen over events han har deltatt på. I GRC deltar han sammen med andre store amerikanske førere som Tanner Foust og Travis Pastrana.

 

http://www.global-rallycross.com/ er nettstedet, og det har gjort rallycross til en stadionsport på samme måten som Supercross er Motocross for stadioner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.