Golf 2 GTi 16V Vurderes solgt - Prosjekt

Anbefalte innlegg

Prøvetr å legge inn bilder på nytt, har masse flere bilder om det er noen som ønsker det.

 

Farge: lilla

Pris: tja si det, 10-20.000,- et sted. Om det er noen som er seriøst intresserte så blir vi nok enige om pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut masse bilder, for min del - gjerne av interiøret også. Vil gjerne ha av den i nåværende stand også, og all info du klarer å skrive om den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk denne linken: https://www.icloud.com/photostream/#A2Grq0zwGNYCzU

 

Litt rust over frontrute ellers veldig bra for rust. Det sitter helt nye coilovers på bilen, følger med ny vannpumpe og alt av pakninger til motor.

Har dessverre ikke så mye bilder av interiøret, skase om jeg kan få tatt noen bilder i løpet av helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne som har en bulk på bakplata? Motor satt i sammen igjen og klar for å settes inn bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke bulk, bare lakk som har flasset, motor er ikke ferdig satt sammen ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Wolfsburg edition.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spørs det om det ikke blir et litt for grovt prosjekt for meg, ettersom jeg alt har en nedplukket Golf. Lykke til med salg, og gi beskjed om du får motor satt sammen og inn i bilen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke solgt. Bilen er nå 99% montert, mangler å montere lyker og fanger bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris? Kunne du ha sendt noen bilder?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter og går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minstepris er 20.000,- masse nye deler er monter, vannpumpe, dynamo, reg.reim sett, alt av pakninger i motor er byttet. diverse foringer. Selv om bilen er nesten ferdig monter selges den som et prosjekt. et stk. ny sidestøtte på sete må kjøpes, koster noen hundre på e-bay. Bilen er startet og kjørt noen hundre meter. Skal legge ut noen flere bilder i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å få med litt interiørbilder osv også og mest mulig bilder av sånn den står nå idag.er avhengig av at alt er oppmontert så den kan kjøres hjem på prøveskilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selge interiøret løst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, bilen selges hel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solt? Vis Ikkje vor står den??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står på Bjørkelangen, 5 mil øst for Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de son at eg kan kjøre den til Stavanger på prøvesjilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må monteres lamper bak også har jeg bare lånt noen felger. Har ikke kjørt mer enn noen hundre meter med den ennå. Har prioritert hus i sommer, så jeg har ikke fått montert det siste som skal på. Kan ikke garantere at den går til Stavanger, som annonsen sier selges den som et prosjekt. Skal få ordnet med felger og lamper i nær fremtid :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.