Gruppebestilling lokallagsklær

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Da har vi muligheten til å bestille oss "VACN klær" med Romerike logo uten ekstra kostnad.

Dette vil være de samme klærne man finner i klubb shoppen her: http://vacn.no/medlemsinfo#klubbshop

(HUSK: man må være pålogget på hovedsiden (VACN.NO) før man får tilgang inn hit)

Man kan også velge om man vil ha logo bak på plagget, samt Romerike logo foran, eller foran og bak.

Prisene blir de samme som i webshoppen (men skal man ha på lokallag må det bestilles gjennom oss).

 

Logoen blir den nye VACN logoen i front, da med teksten -Romerike- under.

Baksiden (om ønskelig) blir det den nye VACN logoen øverst, så den klassiske under den, for å så i tillegg -Romerike- under

der igjen om ønskelig. Dere ser hvordan baktrykket ser ut på webshoppen.

 

Mer praktisk informasjon rundt frakt/betaling osv kommer senere.

Nå i første omgang setter vi opp liste over hva folk vil ha så etter en liten stund tar jeg bestillingen videre.

 

Vi bare fortsetter å skrive oss på listen ettersom flere kommer til.

Skal man redigere noe så gjør det i ny post under slik at endringene "blir med hele veien."

Vi bruker bare følgende oppsett hvor #1 #2 osv er plaggene.

 

eks:

Kjetil Keinath

#1 Hettejakke med kontrast og klubb logo, Marineblå, Large - 350kr [VACN + Romerike Front] [ingen trykk bak]

#2 Contrast jakke, unisex, svart-oransje, Large - 1500kr [VACN + Romerike Front] [VACN + Romerike bak]

Totalt: 1850,-

 

Silje Martinussen

#1 T-skjorte med klubb logo, Turkis, Medium, - 150kr [VACN + Romerike front] [ VACN + Romerike bak]

Totalt: 150,-

 

Og sånn fortsetter man nedover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Keinath

#1 T-skjorte med klubb logo, grå, xxl - 150kr (VACN + Romerike front) (VACN + Romerike bak)

#2 T-skjorte med klubb logo, lysblå, xxl - 150kr (VACN + Romerike front) (VACN + Romerike bak)

#3 Barne college genser, rød, 8-10år - 210kr (VACN + Romerike front) ( VACN + Romerike bak)

Totalt: 510,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon Hansen

 

Legger til varenummer og jeg, Kjetil.

 

#1 VW601681 Lue, grå - kr 125,00

#2 VW601152 T-skjorte lang arm og med klubb logo, svart, M - kr 165,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

#3 VW601522 Coast jakke, unisex, svart, M - kr 625,00 (VACN front) (VACN+Romerike bak)

#4 VW601164 Air T-skjorte med klubb logo, sort, M - kr 165,00 (VACN front) (VACN+Romerike bak)

 

Totalt: 1080,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niklas K Guttormsen

 

#1 VW601552 Contrast jakke, unisex, svart-turkis, XXL - kr 1 500,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

#2 VW601289 Air T-skjorte med klubb logo, rød, XL - kr 165,00 (VACN front) (VACN+Romerike bak)

#3 VW601166 Air T-skjorte med klubb logo, sort, XL - kr 165,00 (VACN front) (VACN+Romerike bak)

#4 VW601433 Hettejakke med kontrast og klubb logo, marineblå, XXL - kr 350,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

#5 VW601704 Hettegenser med klubb logo, svart, XXL - kr 255,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

#6 VW601680 Lue, svart - kr 125,00

 

Totalt: 2650,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silje Martinussen

#1 Hettegenser med klubblogo, marine blå, xxl, kr 255. (VACN + Romerike front) (VACN + Romerike bak)

#2 college bukse med klubblogo, gråmelert, xxl kr 255. (VACN + Romerike front) (VACN + Romerike bak)

 

Totalt: 510 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klær blir bestilt på mandag så kan fortsatt henge seg på. Men send meg en pm isåfall pga betaling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann å bestille noe klær nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jada klart det går Ann!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heihei. Beklager at jeg ikke har svart her på en stund. vært mye jobb å jobber kun natt så blir litt forvirra til tider. hehe. så klubben har dsv gått litt i glemme boken men nå er jeg med igjen her:) hvaa er prisene for en genser og evt en god jakke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Kim, ser ingen har svart deg så tenkte å hjelpe litt til :tr:

 

Hvis du ser i den første posten så er det link til "klubbshop" ettellerannet, og trykker du på den kommer du på en VACN side, hvor du kan trykke på en grønn link med "gå til klubbshoppen", om det er fordi at du selv må trykke for å komme inn med egen bruker vet jeg ikke men uansett der finner du alle klesplagg og priser som er tilgjengelig.

 

Greia med å bestille via lokallaget og ikke selv er jo fordi da kan du få teksten Romerike påtrykt så du viser hvilket lokallag du er med i.

Har selv noen plagg derifra selv og blir vel å kjøpe noen flere etterhvert også. Har en genser som er blitt godt brukt nå hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å bestille noen klær i årsskiftet sånn ca. Fordelen med å være flere er også at da deler vi portoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe interesse for klær her? tenkte bestille noe i begynnelsen av mai en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia! Kunne tenkt meg en genser :)

 

Bestilling som følger: VW601694 Hettegenser med klubb logo, svart, Str M - kr 255,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

 

Totalt - 255,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar denne stå til ca 10 mai så kan flere henge seg på om de ønsker. Betalings info kommer rundt 10 mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger vi ann med bestillingene?.

 

Konto jeg kan betale til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i løpet av dagen. jeg har ikke tid nå før jobb ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri er det noe som heter. Her kommer kontonr for innbetaling av klær med Romerike logo på. 7112.66.10003

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger inn bestilling som avtalt.

 

John Arild Pettersen

 

#1 VW601463 Hettejakke med klubb logo, gråmelert, XL - Kr.328,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

#2 VW601326 T-skjorte lang arm og med klubb logo, hvit, XL - Kr.155,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

#3 VW601004 T-skjorte med klubb logo, svart, XL - Kr.140,00 (VACN+Romerike front) (VACN+Romerike bak)

 

Totalt: 623,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1* vw601468 collegebukse med klubblogo, svart, L

1* vw601214 hettejakke med kontrast og klubblogo, svart,L (Vacn + Romerike )

1* vw601702 hettegenser med klubblogo, svart, L (Vacn + Romerike)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er klær bestilt og betalt. De blir delt ut på lokallagstreff så fort klærne kommer meg i hende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er åpne for en gruppebestilling igjen før jul? Jeg vil nemlig ha ny kosebukse :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gått nesten 2 år nå, men jeg er med på en ny bestilling hvis noen andre er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vel alltids klær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette fremdeles aktuelt/mulig? Ser at det meste her er i fra 2014... Litt tilbake i tid...

Hadde vert fint med T-Shirt - Hette genser - eller slik US- Bowling sjorte type.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke finne noe klubbshop lenger. Skal sjekke litt ut rundt dette og oppdatere dere etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.