Anbefalte innlegg

E det nokken jenta som kjem på treff igrunn? Sånn med egen bil og av egen regi, uten kun for å være med "kjæresten" liksom? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover en tur lørdag med min bil! Skal ha med "gubben" da... men det går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal og! Mannen hater alt som har med biltreff å gjøre, så jeg kommer alene igjen! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere være hele helga eller? Har egentlig ikke planlagt så mye jeg, men blir nok bare lørdagen! Mitt første VACN treff da! Gleder meg jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere være hele helga eller? Har egentlig ikke planlagt så mye jeg, men blir nok bare lørdagen! Mitt første VACN treff da! Gleder meg jeg :D

 

Fredag-søndag for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I reise fra Molde kl.22 i kveld, 4-5 bila i kolonnekjøring. Bli til søndagen selvfølgelig! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal og! Mannen hater alt som har med biltreff å gjøre, så jeg kommer alene igjen! :P
En mann som IKKE liker biltreff ??? WTF ??? Bytt han ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En mann som IKKE liker biltreff ??? WTF ??? Bytt han ut ;)

 

Ikke alle som kan ha samme interesse! Og nei, han byttes ALDRI ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som kan ha samme interesse! Og nei, han byttes ALDRI ut :P
Neida var ment som en dårlig spøk. Hehe,dama mi er kjempeintressert i fotball for eks. mens det bryr meg midt ned på ryggen hva som skjer på en foppal-bane. Sitter heller barnevakt for gutten til madammen enn å være på kamp : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.