Anbefalte innlegg

Kan se ut til at jeg må bytte/oppgradere turboene på S4'en. Jeg har ikke garasje og må enten få noen til å gjøre det for meg, eller låne plass jeg kan gjøre det selv.

 

Heldigvis kunne jeg kjøpe oppgraderingsdeler til turboene F4H --> F21 for 200$ per turbo.

Har også noen gromdeler som kan monteres når motoren er ute.

 

Hva vil det koste å gjøre dette på et verksted?

Finnes det plasser jeg kan gjøre dette selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snapp service auto leier bort verksted på aksdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice. Har dem elefantjekk og evt løftebukk? Hva koster no sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han tar 250 spenn i timen. Sjekk ut sida hans på facebook ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget kult opplegg! Men ser ut til at jeg får låne halve garasjen til en kammerat.

Blir spennede å dra ut motoren for første gang. Ser for meg det kan bli en del utfordringer under veis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon! Gi en lyd om du trenger noe hjelp om 14 dager! Er reist på havet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir deg et pip når eg går i gang. Må ein tur offshore først eg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert ikke mye til skruhjelp selv, men er gjerne med om det skulle være aktuelt! Greit å lære ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis kunne jeg kjøpe oppgraderingsdeler til turboene F4H --> F21 for 200$ per turbo.

 

Hvilke deler skal du bytte? Du har vel tenkt å VSR balansere turboene hvis du bytter kompressor hjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å slenge seg på Vegard. All hjelp er god hjelp :)

 

Ang. balansering så virket det som om det ikke var nødvendig?:

The upgrade kit is two complete center cartridges and their matching compressor housings. These are basically the entire working portions of the turbos. To fit them you simply unbolt the old parts and swap in the new. The only calibration you will do is with the actuators' adjustment nuts, which you will simply want to restore to their original settings when the turbos are back together. The whole process should take less than half an hour.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du bytter hele CHRA (senter) så er dette ferdig balansert altså plug and play : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.