Eu/PKK i Trondheims området?

Anbefalte innlegg

Jeg er vel ikke alene om og ha en bil her i området som er modifisert på enkelte områder, og lurer på om noen har erfaringer med noen verksteder her i området som ikke er så voldsomt opptatt av avgass testen?

Kjente ikke at jeg gidda og begynne og styre med og sveise inn katalysator osv osv, bilen er ellers helt tip-topp, men avgassene er vel kansje ikke helt etter forskrifta.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel ikke alene om og ha en bil her i området som er modifisert på enkelte områder, og lurer på om noen har erfaringer med noen verksteder her i området som ikke er så voldsomt opptatt av avgass testen?

Kjente ikke at jeg gidda og begynne og styre med og sveise inn katalysator osv osv, bilen er ellers helt tip-topp, men avgassene er vel kansje ikke helt etter forskrifta.. :P

 

kjør i med litt e85?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om den består da heller, mener og huske jeg prøvde dette selv når jeg jobbet som mekaniker tidligere og var vel rett over max-verdiene da mener jeg og huske.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du vel lurt deg selv om du ikke har gjort den lettvinne løsningen med et rør med klemmer i hver ende som man kan erstatte med katalysator ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør tomt og kjør med 100% e85? fyll 5-6 liter.... kan UMULIG få for høyt utslipp da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går igjennom med 50% e85 ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter det ikke kat der, og bilen er fra 1989 eller nyere, skal den ikke gå igjennom uten, selv om utslippene er ok på testen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.