Focal Utopia høyttaleroppsett

Anbefalte innlegg

Legger for salg et oppsett av Focal Utopia høyttalere (frontsett + sub) som kan selges enkeltvis eller delt.

 

Frontsettet er settet som heter 180W, fra den forrige generasjon Utopia. Dette er et toveis sett med diskant + 7 tommer, der 7 tommeren har blitt oppgradert til nyeste serie (beryllium) Utopia 6,5". Samme element som f.eks i dette settet: http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10089 Disse ble kjøpt inn pga at det ikke var plass til 7 tommerene bak originale deksler i bilen (konkurrerer i lyd i en OEM klasse der man ikke kan modifisere høyttalerplasseringer). Bytter nå ut det meste i bilen, og da blir disse til overs.

 

Noen bilder tatt nylig:

 

IMG_4190_zpse79f3eca.jpg

 

IMG_4192_zps6eb4a992.jpg

 

IMG_4194_zps2548ee78.jpg

 

20120906_182927.jpg

 

20120906_181927.jpg

 

Pynteringene i diamantkuttet alu følger også med, de er bare aldri montert av meg pga knapp plass bak dekslene. Med disse montert ser det slik ut:

p1.jpg?ct=9795bbafd2e9

 

Delefilterene har justering for diskantnivå, og de kan bi-ampes, slik at man bruker en forsterkerkanal til diskant, og en til mellomtone. Eller kan kan dele aktivt selvfølgelig, det er slik jeg har brukt de.

 

Har også en Focal Utopia 27WX 11 tommers subwoofer. Har ikke bilder av akkurat min her og nå, men skal få lagt inn det. Men sånn som dette ser den iallfall ut:

Subwoofer-focal-27-wx-utupia-Pecas-e-ace

 

*update* alt er nå solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontsett solgt, går unna her visst :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.