#1 Skrevet Desember 10, 2013 (endret) Legger for salg et oppsett av Focal Utopia høyttalere (frontsett + sub) som kan selges enkeltvis eller delt. Frontsettet er settet som heter 180W, fra den forrige generasjon Utopia. Dette er et toveis sett med diskant + 7 tommer, der 7 tommeren har blitt oppgradert til nyeste serie (beryllium) Utopia 6,5". Samme element som f.eks i dette settet: http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10089 Disse ble kjøpt inn pga at det ikke var plass til 7 tommerene bak originale deksler i bilen (konkurrerer i lyd i en OEM klasse der man ikke kan modifisere høyttalerplasseringer). Bytter nå ut det meste i bilen, og da blir disse til overs. Noen bilder tatt nylig: Pynteringene i diamantkuttet alu følger også med, de er bare aldri montert av meg pga knapp plass bak dekslene. Med disse montert ser det slik ut: Delefilterene har justering for diskantnivå, og de kan bi-ampes, slik at man bruker en forsterkerkanal til diskant, og en til mellomtone. Eller kan kan dele aktivt selvfølgelig, det er slik jeg har brukt de. Har også en Focal Utopia 27WX 11 tommers subwoofer. Har ikke bilder av akkurat min her og nå, men skal få lagt inn det. Men sånn som dette ser den iallfall ut: *update* alt er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2013 Frontsett solgt, går unna her visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2014 Sendte deg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...