Mobil varsling når det skjer noe?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om folk her er intressert i at vi lager til sms varsling når det skal skje ting i lokallaget??

Det kan foreksempel ver om vi skal ha en samling eller aktiviteter i form av gocart, autoslalom, pizzatreff eller lignende.

Den siste tiden synst eg det har vert labert oppmøte når vi prøver å få til noe, og mange sier at det vart glømt eller at dei ikke har vert oppmerksom på at det skjer noe.

Et annet alternativ er at vi lager en facebook side for lokallaget, mn da er underforumet her for ålesund litt bortkastet synst eg.

 

Om det er interesse rundt dette vil eg lage en ny tråd der folk som vil stå på lista kan skrive seg opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bynne med pizzatreff over nyttår så diskuterer vi turer,treff og happenings der? :)

 

Og hvis alle i ålesund lokallag legger ut tlf nr så skal vi prøve å få få sendt ut sms i god tid før noe skjer :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som klare å legge igjen et svar engang ? alle mista interessa for klubben å lokallaget ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

95819882 ;)

 

Syns noke må gjerast for å få meir interesse i klubben igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

46468331! :)

 

Edit: en fast dag i måneden vi kan samles kunne jo vært noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobilvarsling hørest ut som ei flott løysing, dette burde jo absolutt hjelpe på oppmøte:) 97043394

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi bynne på igjen med pizza over nyttår da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi bynne på igjen med pizza over nyttår da? :)

ta de den 5 januar da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange her som vil møte opp på peppes 5 januar å spise pizza å legge en plan for lokallaget framover? Kl 6 ish? Om folk e gira blir sms sendt ut asap

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laget en gruppe på facebook no. Vw audi club - ålesund lokallag.

 

Medlemmer kan legge seg til der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange her som vil møte opp på peppes 5 januar å spise pizza å legge en plan for lokallaget framover? Kl 6 ish? Om folk e gira blir sms sendt ut asap

 

Eg skal klare å møte opp værtfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange her som vil møte opp på peppes 5 januar å spise pizza å legge en plan for lokallaget framover? Kl 6 ish? Om folk e gira blir sms sendt ut asap

 

Mvh

 

E e klar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.